آموزش تعمیر

تعمیر یخچال سامسونگ با راهکارهای ساده

امروزه یخچال از بخش‌های جدانشدنی لوازم خانگی است که در تمام خانه‌ها یافت می‌شود. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن، یخچال فریزر سامسونگ است. به دلیل گستردگی استفاده از این وسیله، تعمیر یخچال سامسونگ توسط نمایندگی‌های مجاز به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران و مشتریان تبدیل شده است.

تعمیرگاه یخچال سامسونگ تاپ تعمیر با داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده می‌تواند نسبت به تعمیر ساید بای ساید و یخچال تمامی برندها، تعمیر یخچال سامسونگ و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در محل اقدام کند.

در ادامه قصد داریم در مورد مهم‌ترین عیب‌های یخچال فریزر، ساید بای ساید سامسونگ و نحوه عیب‌یابی و تعمیرات آنها صحبت کنیم.

تعمیر یخچال سامسونگ با راهکارهای ساده

1) تعمیرات یخچال سامسونگ به دلیل کار نکردن یخچال و سرما نداشتن

ابتدا مطمئن شوید سیم برق به درستی وصل باشد و دمای یخچال نیز درست تنظیم شده است. قرار گرفتن یخچال در مکان‌های گرم باعث می‌شود فرآیند سرماسازی خوب صورت نگیرد. از طرف دیگر، بد قراردادن مواد غذایی در یخچال باعث می‌شود منفذهای ورود هوای سرد بسته شده و یخچال خوب سرما را منتقل نکند. بهترین محل قراردادن یخچال فاصله 15 سانتیمتری از دیوار است؛ در غیر این صورت کندانسور، موتور یا کمپرسور عملکرد خوبی نخواهند داشت.

اگر تمام این موارد درست بود ولی باز مشکل وجود داشت، باید با یک تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس بگیرید تا برای عیب‌یابی و سرویس وسیله به محل مراجعه کنند.

2) یخ‌زدن مواد غذایی در یخچال و نحوه تعمیر آن

مهم‌ترین عامل یخ‌زدن مواد غذایی، دمای خیلی پایین یخچال است. قرار گرفتن طولانی مدت مواد غذایی در قسمتی که هوای سرد وارد یخچال باعث می‌شود مواد غذایی یخ بزنند؛ بنابراین توصیه می‌شود مواد غذایی چند سانتیمتر با دیواره داخل یخچال فاصله داشته و همچنین دمای داخل آن نیز به درستی تنظیم شود.

3) خرابی ترموستات یا برد الکترونیکی یخچال SAMSUNG

همه مدل‌های یخچال سامسونگ ترموستات دارند. وظیفه ترموستات روشن و خاموش کردن موتور یخچال است. در مدل‌های جدید یخچال سامسونگ مانند مدل‌های ساید بای ساید یا جدید بالا و پایین، به جای ترموستات از برد الکتریکی استفاده شده است. برد نسبت به ترموستات امکانات بیشتری دارد. زمانی که ترموستات یا برد الکتریکی خراب باشد، دستور خاموش شدن موتور یخچال داده نمی‌شود؛ بنابراین یخچال خاموش نمی‌شود و یکسره کار می‌کند.

برای حل این مشکل حتما باید از یک تعمیرکار و تکنسین متخصص و مجرب کمک بگیرید.

4) یخ‌زدن آب در زیر آخرین کشوی فریزر سامسونگ

مهم‌ترین دلیل یخ‌زدن آب در زیر آخرین کشوی فریزر مربوط به گرفتگی لوله یخچال است. برای رفع این مشکل باید بعد از اینکه دو شاخه را از برق خارج کردید، کشوها و قاب‌ها را به آرامی جدا کنید. سپس برفک اپراتور و قسمت‌های پایینی را پاک کنید. برای رفع گرفتگی لوله یخچال می‌توانید از آب جوش و نمک استفاده کنید.

5) به هم چسبیدن یخ‌ها در مخزن یخ یخچال فریزر و رفع آن

اگر طولانی مدت از یخ‌ساز یخچال استفاده نکنید، یخ‌ها به هم می‌چسبند. برای رفع چنین مشکلی مخزن را جدا کنید و یخ‌های درون آن را خارج کنید. همچنین می‌توانید هر روز یک لیوان یخ را از دستگاه خارج کنید تا درون مخزن به هم نچسبند.

6) کار نکردن آب سرد کن یخچال فریزر سامسونگ

علت چنین مشکلی می‌تواند متصل نبودن لوله آب، بسته بودن سوپاپ، دمای بسیار پایین یخچال، ترک برداشتن لوله تغذیه آب یا یخ‌زدن مخزن آب باشد. برای رفع مشکل موارد گفته شده را باید بررسی کنید. اگر موارد بالا نبود، حتما با یک تعمیرگاه یخچال سامسونگ تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

7) برفک‌زدن یخچال و تعمیر آن

اگر اطراف درب فریزر مقدار زیادی برفک وجود داشته باشد به این معناست که درب یخچال برای مدت طولانی باز مانده است. برای رفع این مشکل باید در مواقع غیرضروری از باز و بسته کردن درب خودداری کنید. اگر برفک در قسمت عقبی فریزر مشاهده شود، ممکن است در چرخه یخ‌زدایی یخچال مشکل وجود داشته باشد. در چنین حالتی باید تعمیر یخچال سامسونگ را به کارشناسان باتجربه تاپ تعمیر بسپارید.

8) صدای غیرعادی یا بسیار زیاد ساید بای ساید هنگام کار

صدای غیرعادی یا بسیار زیاد ساید بای ساید هنگام کار می‌تواند به دلایلی همچون قرار نگرفتن یخچال به صورت تراز روی زمین، خراب شدن موتور فن یخچال، شل شدن اتصالات موتور به شاسی و بدنه اصلی یخچال و خراب شدن موتور یخچال باشد.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تاپ تعمیر، در همه جای تهران و شهرهای اطراف شعبه دارد، پس اصلا نگران این که محل زندگیتان کجای تهران است، نباشید.

9) خراب شدن موتور

از آنجا که موتور یخچال سامسونگ اورجینال است در صورت به وجود آمدن مشکل، بهتر است توسط کارشناسان باتجربه بررسی شود. در صورت جدی بودن مشکل ممکن است لازم باشد موتور یخچال عوض شود. هنگامی که کارشناسان تاپ تعمیر به محل اعزام می‌شوند، مطابق با مشکل یخچال قطعات مورد نیاز همراه آنها می‌باشد. در چنین حالتی هم موتور به راحتی تعویض می‌شود و هم شارژ یخچال خیلی سریع و در محل انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: آموزش نحوه شارژ گاز یخچال

10) علت جمع شدن آب در یخچال سامسونگ

علت این مشکل می‌تواند گرفتگی مسیر تخلیه به دلیل وجود آشغال یا یخ‌زدن باشد که باعث می‌شود آب از مسیر ناودانی انتهای یخچال خارج و به داخل و کف کابین یعنی زیر جامیوه‌ای راه پیدا کند. برای حل چنین مشکلی باید بعد از پیدا کردن مسیر تخلیه و ناودانی ته یخچال، گرفتگی را برطرف و مسیر تخلیه را باز کنید.

اگر علت گرفتگی یخ‌زدگی باشد، احتمالا ترموستات خراب شده یا سنسور و برد یخچال دچار مشکل شده باشند. در چنین حالتی بهترین کار تماس با تعمیرگاه یخچال سامسونگ است.

تعمیر یخچال سامسونگ توسط کارشناسان تاپ تعمیر

تاپ تعمیر متشکل از کارشناسان خبره و با تجربه‌ای است که به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ به شما عزیزان تلاش می‌کنند. همچنین کارشناسان تاپ تعمیر در اسرع وقت به محل موردنظر مراجعه و پس از بررسی وضعیت یخچال، نسبت به عیب‌یابی و تعمیر آن اقدام می‌کنند.

با تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محل دیگر خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل، مواجه نیستید و می‌توانید از نزدیک بر روند تعمیر وسیله خود نظارت داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران:

شعبه شرق تعمیرگاه یخچال سامسونگ تاپ تعمیر در تهرانپارس، قنات کوثر، حکیمیه، فرجام، میدان رسالت، خیابان مظفری نیا (سراج)، نارمک، لویزان، شیان، شهرک امید، خاک سفید، شمیران نو، افسریه، پیروزی، نظام آباد، نیرو هوایی، تهران نو و … آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است.

شماره های تماس شعبه شرق تهران: 02177696701 – 02133824302

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در غرب تهران:

شعبه غرب تعمیرگاه یخچال سامسونگ تاپ تعمیر در شهرک غرب، سعادت آباد، ستارخان، پونک، جنت آباد، میدان آزادی، شهرک اکباتان، تهرانسر، هزار دستگاه، صادقیه، مرزداران، فرحزاد، یادگار امام، آریاشهر، دهکده المپیک و … آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است.

شماره های تماس شعبه غرب تهران: 02144164247 – 02188446662

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مرکز تهران:

شعبه مرکز تعمیرگاه یخچال سامسونگ تاپ تعمیر در انقلاب، دروازه دولت، دروازه شمیران، هفت تیر، کریمخان، فردوسی، آذربایجان، نواب، میدان حر، میدان شهدا، گیشا، شریعتی، ولیعصر، بلوار کشاورز، کارگر و … آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است.

شماره های تماس شعبه غرب تهران: 02166425916

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شمال تهران:

شعبه شمال تهران تاپ تعمیر در نیاوران، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، اندرزگو، پاسداران، نوبنیاد، چیذر، دربند، جمشیدیه، الهیه، جماران، دارآباد، کاشانک، سوهانک و … آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است.

شماره های تماس شعبه غرب تهران: 02122863018

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در جنوب تهران:

شعبه جنوب تهران در شهرک بروجردی، شوش، مولوی، نازی آباد، کیان شهر، میدان راه آهن، خاوران، خزانه، بعثت، فلاح، جوادیه، عبدل آباد، بریانک، جی، دولت آباد، نعمت آباد و … آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

شماره های تماس شعبه غرب تهران: 02133824302 – 02155052957

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *