تعمیر اجاق گاز آریستون که اتفاقا یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگیست یکی از مواردیست که بسیار مورد جستجو قرار میگیرد.

از جمله وسایلی که حضور آن در منزل بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد، اجاق گاز است. از آنجایی که پخت و پز در منزل امری بسیار واجب است، بنابراین حتما باید نسبت به تهیه یک مارک و برند خوب اقدام کنید.

اگر در هنگام استفاده از اجاق گاز آریستون، با مشکل فنی مواجه شدید میتوانید با تعمیرگاه لوازم خانگی تاپ تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران

تاپ تعمیر با افتخار به سابقه طولانی خود در امر ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران، می تواند مطمئن ترین تعمیرگاه مجاز اجاق گاز آریستون به حساب بیاید. کارشناسان ما که تجربه فراوانی در زمینه تعمیر اجاق گازهای آریستون دارند، به صورت ویژه تحت آموزش قرار گرفته اند تا قادر باشند هر نوع مشکل ایجاد شده در این لوازم خانگی را به سرعت شناسایی و برطرف کنند. به علاوه اگر از سرویس های یک نمایندگی تعمیر اجاق گاز مانند خدمات شرکت تاپ تعمیر استفاده کنید، می توانید از امکان تعمیر فوری اجاق گاز آریستون در منزل نیز بهره مند شوید.

شماره های تماس: 02122863018 – 02177696700 – 02188446662 – 02144164246

در عین حال، شماره تلفن‌های شرکت هم در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های شما هستند تا هرگونه مشکلی که در ارتباط با عملکرد اجاق گاز خود دارید را برطرف کنند. اگر مشکل شما با تماس تلفنی حل نشد، کارشناسان مرکز تاپ تعمیر در اسرع وقت به منزل شما اعزام خواهند شد. علاوه بر خدمات تخصصی تعمیر اجاق گاز آریستون، این سرویس ها گارانتی نیز می شوند تا با خیال راحت از وسیله تازه تعمیر خود استفاده کنید.

تاپ تعمیر: مهم نیست که از کجای تهران با کدام شعبه ما تماس میگیرید، کارشناسان ما، مورد شما را به نزدیک ترین شعبه محل زندگیتان ارجاع میدهند.

تعمیرات اجاق گاز آریستون

مشکلات نیازمند تعمیر در اجاق گاز آریستون

مشکلاتی که گاز آریستون ممکن است با آنها درگیر شود به شرح زیر است:

برق گرفتگی توسط بدنه اجاق گاز

اگر با دست زدن به بدنه اجاق گاز، دچار برق گرفتگی شدید، حتما برای تعمیر اجاق گاز آریستون اقدام کنید. این مشکل ممکن است در اثر ایجاد اختلالاتی در سیم کشی داخل گاز به وجود آمده باشد. گاهی اوقات نیز احتمال آب شدن یکی از سیم ها وجود دارد. در این صورت شما باید حتما با افراد خبره و متبحر دراین رابطه صحبت کنید و خیلی سریع این مساله و مشکل را حل نمایید.

در این موارد دقت داشته باشید که با دست های خیس به بدنه و قسمت های فلزی گاز دست نزنید چون بسیار خطرناک است. تکنسین هایی که خدمات بعد از فروش را ارائه می دهند برای حل این مشکلات به خوبی دوره دیده اند و می توانند بدون آنکه نیازی به جا به جایی گاز داشته باشند، مشکل را حل کنند.

ایجاد اختلال در کارکرد فندک

از کار افتادن جرقه زن و یا فندک گاز ممکن است در اثر خراب شدن ترانس برق، ایجاد قطعی در سیم ترانس، شکستگی چینی جرقه و یا خرابی کلید جرقه باشد. این موارد جزء مواردی نیست که شما بتوانید خود به راحتی آن را برطرف کنید. لازم است که برای حل این موضوع با نمایندگی تعمیر اجاق گاز تماس گرفته و برای تعمیر این وسیله ضروری منزل اقدام کنید.

نشتی و استشمام بوی گاز

اگر احساس کردید که اجاق گاز آریستون شما با نشتی گاز مواجه شده است، در اولین اقدام شلنگ آن را کنترل کنید. در صورتی که این قطعه با مشکل مواجه شده باشد، می توانید آن را تعویض کرده و مساله را حل کنید. اما اگر در کنترل اولیه متوجه شدید که ایراد از شلنگ نیست، هیچ اقدام خودسرانه ای انجام نداده و با افرادی که در این زمینه از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند، تماس بگیرید.

برای ایجاد امنیت بیشتر به هنگام استفاده از گاز آریستون، سعی بر خرید مدل هایی داشته باشید که در آنها ترموکوپل وجود دارد. ترموکوپل ها، در صورتی که شعله ها خاموش شوند، جریان گاز را قطع کرده و از نشت گاز و انفجار در محیط جلوگیری خواهند کرد.

عدم پخش حرارت یکنواخت

عدم پخش حرارت یکنواخت در گاز آریستون ممکن است به علت خرابی ژیگلور ایجاد شده باشد. وظیفه این قطعه، هدایت گاز بوده و از آلیاژ برنج برای تولید آن استفاده می شود.

اگر ژیگلور نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد تنظیم هوا نیز با اختلال همراه شده و شعله ها نمی توانند حرارتی یکنواخت در اختیار قرار دهند. این قطعه در اجاق گازهای مختلف، در جاهای مختلف قرار  داده می شود. بنابراین اگر بخواهید خودتان برای تعمیر این قطعه اقدام کنید، باید به مشخصات فنی اجاق گاز به خوبی اشراف داشته باشید.

اگر اصولا از مسائل فنی اطلاعی ندارید بهتر است با یک تعمیرگاه مجاز اجاق گاز برای دستگاه خود تماس گرفته و از آنها برای تعمیر اجاق گاز آریستون کمک بخواهید.

تغییر رنگ در شعله های گاز

معمولا رنگ شعله های گاز باید به رنگ آبی بسوزد. در صورتی که تغییر رنگ از آبی به زرد و یا نارنجی مشاهده کردید، حتما مشکلی در میان است. یکی از دلایل این امر وجود هوا در مخلوط کن گاز است.

اگر خود شما به اندازه کافی تبحر دارید و می توانید مشکل را حل کنید، بهتر است اندکی صفحه مخلوط کن اجاق گاز را به صورت جزئی باز کنید و مطمئن شود که پیلوت ها مسدود نیستند.

اگر شما تجربه و توانایی لازم برای حل این مشکل را ندارید، می توانید با کارشناسان تعمیر اجاق گاز آریستون تماس گرفته و از آنها برای حل این مشکل یاری بخواهید.

خاموش شدن پیلوت های اجاق گاز

اگر حین استفاده از گاز آریستون با خاموش شدن پیلوت های آن مواجه شدید، اصلا نگران نشوید. این مشکل ممکن است در اثر ورود هوای غیر استاندارد به مخلوط کن گاز باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید صفحه محفظه گاز را اندکی بسته تر کنید تا مشکل حل شود.

روشن نشدن شعله های گاز

روشن نشدن شعله های گاز ممکن است در اثر ایجاد یک انسداد و گرفتگی در پیلوت ها رخ داده باشد.

سوال: آیا میتوانیم این مورد را خودمان حل کنیم؟ در این شرایط قبل از آنکه برای تعمیر اجاق گاز آریستون با تکنسین های مربوطه تماس بگیرید سعی کنید سوراخ های مربوط به پیلوت را تمیز کنید.

اگر با تمیز کردن نیز مشکل حل نشد، شاید مجبور به تعویض آنها شوید. برای حل این مشکل دیگر خودتان دست به کار نشده و با کارشناسانی که در این رابطه دوره دیده و می توانند قطعاتی با کیفیت در اختیارتان قرار دهند، تماس بگیرید.

دود کردن شعله های گاز

دود کردن شعله های گاز ممکن است به علت بر هم خوردن نسبت گاز و هوا صورت گیرد. اگر میزان گاز از میزان هوایی که به شعله ها وارد می شود، بیشتر باشد دود کردن شلعه های مشاهده می شود. معمولا برای حل این مشکل، می توان میزان گاز ورودی را تنظیم کرد.

تعمیر مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز آریستون

اگر اجاق گاز آریستون شما فردار است و فر آن روشن نمی شود، احتمال اینکه ترموستات فر به درستی تنظیم نشده باشد، وجود دارد. اگر با مشکل روشن نشدن فر مواجه شدید باید با نمایندگی تاپ تعمیر تماس بگیرید.

نمایندگی و تعمیرگاه اجاق آریستون

به جرات می توان گفت که بدون وجود یک اجاق گاز سالم در خانه، امور خانه به طور کلی مختل خواهد شد. انواع اجاق گازهای آریستون از جمله اجاق گازهای معمولی آریستون، اجاق های فردار آریستون، اجاق گازهای توکار آریستون و اجاقهای رومیزی آریستون از کالاهای محبوب بین مشتریان هستند.

این وسیله بسیار پرکاربرد در آشپزخانه ممکن است به هر دلیلی به ناگاه دچار مشکل شود و شما را درگیر تعمیرات کند. شاید فکر کرده باشید که یک اجاق گاز سیستم چندان پیچیده ای ندارد و ممکن نیست به راحتی خراب شود. اما این یک باور اشتباه است چون اجاق گازهای امروزی به امکانات زیادی مجهز هستند که همگی احتمال خراب شدن دارند.

تاپ تعمیر به شما اطمینان می دهد که تخصص بسیار بالایی در تعمیر همه مدلهای اجاق گاز آریستون دارد و می تواند کلیه این مشکلات را برطرف سازد. اگر اجاق گاز مورد استفاده شما در خانه یا شرکت از برند آریستون است و در صورتی که این وسیله احتیاج به سرویس یا تعمیر پیدا کرده، زمان را از دست ندهید و خیلی سریع با تاپ تعمیر، تعمیرگاه مجاز اجاق گاز آریستون تماس بگیرید.