معرفی محصول

معرفی انواع یخچال‌های جی پلاس

یخچال جی پلاس یکی از محصولات است که امروزه تبلیغاتش و زیاد میبینم و به دلیل وجود مشکلات اقتصادی فراوان، اکثر افراد به سمت استفاده از تولیدات داخلی روی آورده‌اند. اما در کنار هزینه مقرون به صرفه،  کیفیت خوب و عمر زیاد نیز مدنظر است. یکی از شرکت‌هایی که سعی دارد نبود برندهای خارجی را جبران کند، گلدیران است که نماینده برند ال جی در ایران می‌باشد.

گلدیران در حال توسعه برند جدید خود به نام جی پلاس است که از بدو ورود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. در این مطلب قصد داریم در خصوص یخچال جی پلاس صحبت کنیم و ببینیم آیا این یخچال کیفیت مطلوبی دارد؟ و آیا به اندازه محصولات خارجی از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر؟

معرفی انواع یخچال‌های جی پلاس

یخچال جی پلاس (G Plus) در 4 نوع وارد بازار شده است و در رنگ‌های مشکی براق، سفید، نقره‌ای و تیتانیومی عرضه شده است:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس دو درب
  • یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس چهار درب
  • یخچال فریزر (فریزر بالا)
  • یخچال فریزر (فریزر پایین)

کیفیت و ویژگی‌های یخچال جی پلاس

برای بررسی کیفیت یخچال +G (جی پلاس – G Plus) باید این محصولات را از نظر امکانات و ویژگی‌های آن بررسی کنیم. از مهم‌ترین ویژگی این یخچال‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور اینورتر هوشمند

اکثر مدل‌های یخچال جی پلاس، موتور اینورتر هوشمند دارند. منظور از موتورهای اینورتر، موتورهایی هستند که هنگام روشن بودن یخچال، به طور مرتب روشن و خاموش نشده و سرعت و قدرتشان با توجه به توان مورد نیاز برای کاهش دمای فضای داخل یخچال تغییر می‌کند. به این صورت که اگر هوا خیلی گرم باشد، موتور با تمام سرعت و قدرتش کار کرده، اما در روزهای سرد سال به دلیل اینکه دما پایین است سرعت و قدرت موتور با توجه به دمای محیط کاهش می‌یابد.

از طرف دیگر، موتور یخچال فریزرهای این برند راندمان بالایی دارند. کلاس انرژی آنها +A و ++A است و استهلاک کمتری دارند. همچنین در تمام فضای یخچال دمای یکنواختی ایجاد می‌کنند و دارای گارانتی 5 ساله هستند.

  • قابلیت سرمایش و انجماد سریع

اکثر افراد می‌خواهند موادی که در یخچال قرار می‌دهند سریع سرد یا منجمد شوند. وجود دو قابلیت سرمایش و انجماد سریع در این یخچال‌ها باعث می‌شود دما به سرعت کاهش یافته و مدت زمان سرد شدن یا انجماد به حداقل برسد.

  • عایق کارآمد

در یخچال‌های جی پلاس از جدیدترین و باکیفیت‌ترین عایق‌هایی استفاده شده که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. وجود چنین عایقی باعث می‌شود طراوت مواد غذایی حفظ شود و ماندگاری افزایش یابد. همچنین برفک تشکیل نشود و طول عمر موتور افزایش یافته و مصرف برق نیز کاهش پیدا کند.

  • عملکرد هوشمند

برخی از مدل‌های این برند دارای عملکرد هوشمند هستند که باعث می‌شود قسمت‌های مختلف یخچال و دمای آنها با شیوه‌ای کارآمد و هوشمندانه کنترل شوند. همچنین قابلیت عملکرد هوشمند باعث می‌شود ویژگی‌های سرمایش و انجماد سریع به صورت خودکار فعال یا غیرفعال شوند.

  • سیستم گردش هوای تازه از جهات مختلف

توزیع هوا از بخش‌های مختلف یا همان ویژگی Multi Fresh Air Flow در داخل این یخچال باعث می‌شود مواد غذایی تازه بمانند، ماندگاری آنها حفظ شده و فاسد نشوند. این ویژگی اکثرا در یخچال‌های دارای برندهای مطرح، رده بالا و لوکس دیده می‌شود.

در ضمن اگر نیاز به تعمیر یخچال داشتید حتما با تاپ تعمیر در تماس باشید.

مدل‌های مختلف یخچال جی پلاس

این برند در تولید یخچال با طیف قیمتی مختلفی بسیار خوب عمل کرده است. از مهم‌ترین مدل‌های آن که در دسته‌های زیر جای می‌گیرند، عبارتند از:

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302 (فریزر پایین)

یخچال G Plus مدل grf-j302 دارای کلاس انرژی +A است و از فناوری Fresh Air Flow پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر، سه کشوی فریزر دارد و دارای فناوری‌های انجماد و سرمایش سریع نیز می‌باشد.

از مهم‌ترین معایب این یخچال می‌توان به عدم برخورداری از یخ‌ساز، آب سرد کن و کمپرسور اینورتر اشاره کرد.

قیمت رنگ نقره‌ای این مدل در بازار حدود 12 میلیون تومان است. (بهمن 99)

یخچال فریزر مدل GRF-K311 (فریزر پایین)

از مهم‌ترین مزایای یخچال فریزر جی پلاس مدل K311 می‌توان به موتور هوشمند اینورتر، فناوری Fresh Air Flow، کلاس انرژی +A، دستگیره مخفی، آب سرد کن و فناوری بدون برفک اشاره کرد.

لازم به ذکر است این یخچال یخ‌ساز ندارد و از قابلیت انجماد و سرمایش سریع پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت رنگ نقره‌ای یخچال فریزر جی پلاس مدل K311 در بازار حدود 12 میلیون تومان است. (بهمن 99)

یخچال فریزر +G مدل GRF-K515 (فریزر بالا)

از مهم‌ترین مزایای یخچال فریزر جی پلاس مدل K515 می‌توان به کلاس انرژی ++A، برخورداری از یخ‌ساز و یک کشو با دمای نزدیک به صفر جهت حفظ تازگی مواد اشاره کرد.

لازم به ذکر است این یخچال از فناوری‌های انجماد و سرمایش سریع پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت رنگ نقره‌ای مدل K515 در بازار حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان است. (بهمن 99)

یخچال و فریزر مدل GRF-J505 (فریزر بالا)

از مهم‌ترین مزایای یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505 می‌توان به وجود آب سردکن، یخ‌ساز، کلاس انرژی ++A و حجم زیاد اشاره کرد.

از معایب این مدل نیز می‌توان به این مورد اشاره کرد که فریزر این یخچال یک تکه است و کشوهای مجزا ندارد.

قیمت رنگ نقره‌ای آن در بازار حدود 17 میلیون تومان است و رنگ سفید آن ارزشی معادل 13 میلیون تومان دارد. (بهمن 99)

ساید جی پلاس دو درب مدل J706BG

ساید جی پلاس دو درب مدل J706BG دارای کلاس انرژی +A است و از فناوری Fresh Air Flow پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر، دو کشوی فریزر دارد و دارای فناوری‌های انجماد و سرمایش سریع نیز هست.

از مهم‌ترین معایب این یخچال می‌توان به عدم برخورداری از آب سردکن اشاره کرد.

قیمت رنگ خاکستری 25 میلیون و 500 هزار تومان، رنگ سفید آن 24 میلیون و 700 هزار تومان و رنگ تیتانیومی آن 24 میلیون و 850 هزار تومان است.

نظرات در مورد یخچال جی چلاس

از نظر هر فرد مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال متفاوت می‌باشد. برای یک نفر مصرف انرژی، برای دیگری نوع موتور، تعداد طبقات، مقاومت، طول عمر دستگاه، زیبایی ظاهری و ….

جی پلاس تمام سعی خود را کرده تا مشتریان را با سلیقه‌های مختلف راضی نگهدارد و محصولی ارائه دهد که تا حد امکان به آنچه آنها در نظر دارند نزدیک باشد. پس می‌توان در جواب سوال آیا یخچال G Plus خوبه یا نه؟! این جواب و مطرح کنیم که با توجه به امکانات، ویژگی‌ها و قیمت آن می‌توان نمره قبولی داد و جز انتخاب افرادی باشد که می‌خواهند محصول ایرانی خریداری کنند.

البته لازم به ذکر است که برای سنجش و بررسی کیفیت یک یخچال حداقل باید 5 سال از زمان تولید، مصرف و استفاده آن بگذرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *