معرفی محصول

تاریخچه ماشین ظرفشویی و انواع آن

در این مقاله قصد داریم شما رو با تاریخچه و مخترع ماشین ظرفشویی آشنا کنیم، وسیله‌ای که تحولی عظیم در آشپزخانه و برای خانم‌ها ایجاد کرد.

اختراع ماشین ظرفشویی مانند خیلی دیگر از اختراعات بشری بر اساس نیاز به سرعت و دقت در شستن ظروف صورت پذیرفت. اختراع اولین ظرفشویی را به سال 1886 میلادی و خانم ژوزفین کوچران در ایالات متحده آمریکا نسبت می‌دهند. ایشان خانمی ثروتمند بوده و همیشه در منزل خود مهمانی‌های مفصلی ترتیب می‌داده و خدمتکاران زیادی هم داشته که پس از مهمانی ظرف‌ها را شسته و خشک می‌کردند.

یک روز پس از مهمانی خانم کوچران متوجه شکستن تعدادی از ظروف چینی مورد علاقه خود می‌شود، به همین خاطر تصمیم به ساختن ماشینی می‌گیرد که این مشکل شستن ظروف بدون شکستن را به نوعی حل کند. پس از مدتی تلاش، موفق به ساخت اولین نمونه و ثبت اختراع خود می‌شود.

تاریخچه ماشین ظرفشویی و انواع آن

ظرفشویی‌های خانگی

از انواع این ظرفشویی‌ها می‌توان به ظرفیت 6 الی 8 نفره، ظرفیت 12 نفره و ظرفیت 14 نفره اشاره کرد.

ظرفشویی‌های صنعتی

که معمولا در رستوران‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین برندهای ظرفشویی

بوش، AEG، آریستون، سامسونگ، ال جی را می‌توان از بهترین و برترین برندهای تولید ماشین ظرفشویی شناخت. اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید پیشنهاد ما خرید ظرفشویی بوش آلمان می‌باشد که هم بسیار کم مصرف از نظر برق است و هم کم مصرف از نظر استفاده از آب می‌باشد. در رتبه‌های بعدی جهت خرید ال جی و سامسونگ قرار می‌گیرند، که کیفیت و قیمت مناسبی دارند.

عیب‌یابی ظرفشویی

سوال اینجاست که چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید که نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی باشد. این مشکلات ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • ظرفشویی روشن نمی‌شود و کار نمی‌کند.
  • ظرفشویی آب را گرم نمی‌کند و ظرف‌ها را درست شستشو نمی‌دهد.
  • ظرفشویی آب را به درستی تخلیه نمی‌کند.
  • پس از اتمام کار همچنان ظروف کثیف است و تمیز نشده.
  • آب از ظرفشویی چکه می‌کند و یا خود به خود ماشین روشن می‌شود.

چنانچه هر یک از این مشکلات برای ماشین ظرفشویی شما به وجود آمد، مرکز خدمات تاپ تعمیر، مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی با پرسنل آموزش دیده و با تجربه خود، هفت روز هفته، آمادگی سرویس‌دهی به همشهریان در تمامی نقاط تهران و حومه را با بهترین قیمت، ضمانت و خدمات را دارا می‌باشد. اگر دنبال یک تعمیرگاه مجاز می‌گردید همین الان با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *