معرفی محصول

ماشین لباسشویی و انواع آن

ماشین لباسشویی امروزه یکی از لوازم ضروری در هر منزل است. سعی کنید پیش از خرید آن، پارامترهای اصلی این دستگاه را مطالعه کنید. سه نوع ماشین لباسشویی برای انتخاب وجود دارد، که هر یک از آنها مزیت‌ها و معایب خود را دارند. از جمله:

  1. ماشین لباسشویی پرتابل درب از بالای معمولی
  2. ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از جلو
  3. ماشین لباسشویی درب از بالا با خشک کن یا همان دو قلو

به طور مثال، برای آنکه متوجه شوید ماشین لباسشویی شما در کشور آلمان تولید شده یا نه، به لولای درب آن نگاه کنید، اگر در کشور آلمان ساخته شده باشد لولای آن در طرف راست می‌باشد و اگر ساخت کشور دیگری باشد، لولای آن در سمت چپ قرار گرفته است.

آشنایی با انواع ماشین لباسشویی

  1. ماشین لباسشویی درب از بالا با خشک کن یا همان دو قلو:

این ماشین لباسشویی برای شستن لباس از روش معلق شدن استفاده کرده و دارای ظرفیت کمی می‌باشد. به همین خاطر آب کمی هم مصرف می‌کند. این ماشین لباسشویی از کف کمی برای شستن استفاده کرده و دارای سرعت بالایی در چرخش است.

  • مزیت‌های خرید لباسشویی درب از بالا

از مزیت‌های این مدل لباسشویی داشتن ظرفیت بالا است که تا 9 کیلوگرم می‌تواند لباس درون خود قرار دهد. مدل شستشوی آن نیز بهتر است.

از مزایایی دیگر این مدل لباسشویی، داشتن خشک کن با سرعت بالا است که زمان زیادی برای خشک کردن لباس‌ها در آن وجود ندارد.

  • معایب درب از بالا دو قلو

این مدل لباسشویی به خاطر اینکه سرعت چرخش آن زیاد است، باعث چروک شدن لباس می‌شود.

  1. ماشین لباسشویی درب از جلو:

این مدل ماشین لباسشویی تا یک حد خاصی پر می‌شوند و شستن لباس در آنها به این صورت است که آنها را بلند کرده و به بالای مخزن پرتاب و داخل آب تمیز انجام خواهد شد. این مدل ماشین لباسشویی کف کمی تولید می‌کند و برای استفاده از مواد شوینده باید از نوعی باشد که بازدهی بالا داشته باشد.

  • مزیت‌های درب از جلو:

این مدل ماشین لباسشویی درب از جلو به صرفه‌تر است و قیمت آن هم کمتر می‌باشد. این لباسشویی صدای کمی تولید می‌کند و به خاطر داشتن درب جلو می توان از فضای بالای آن نیز استفاده کرد. همچنین در چرخش مدور استخراج رطوبت، صرفه انرژی و زمان خشک کردن کاهش پیدا خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که تعمیرگاه تاپ تعمیر با داشتن کارشناسان مجرب و مختصص در امر تعمیر ماشین لباسشویی در تهران به صورت شبانه‌روزی آماده رفع نیازها و مشکلات لوازم خانگی شما همشهریان و مشتریان عزیز می‌باشد.

بازگشت به لیست