معرفی محصول

معرفی لباسشویی LG مدل WM-M84NW

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی LG مدل WM-M84NW با طراحی منحصربه‌فرد، در ابعاد متناسب برای هر آشپزخانه، پاسخگوی نیاز هر خانه می‌باشد، که در این مقاله قصد بررسی و معرفی این محصول جدید را داریم. با ما همراه باشید.

ویژگی لباسشویی ال جی WM-M84NW

شرکت ال جی با تولید انواع ماشین لباسشویی با بهره‌گیری از به روزترین تکنولوژی دنیا، حرف اول را در میان تولیدکنندگان لباسشویی می‌زند.
معمولا موتورهای لباسشویی دارای تسمه بوده و طول عمر کمتری دارند، اما در سیستم این لباسشویی از تمسه استفاده نشده است. نبود تسمه در جلوگیری از تولید صدای اضافی تاثیر فراوانی داشته و همچنین در کاهش لرزش ماشین لباسشویی نیز تاثیرگذار است. برای شستشوی هر نوع لباس با هر جنس، لازم است میزان دمای آب و دور لباسشویی متناسب با پارچه باشد، که این نوع ماشین لباسشویی با داشتن برنامه‌های متنوع این نیاز را برطرف کرده است.

دیگر خصوصیات ماشین لباسشویی

14 نوع برنامه در سیستم ماشین لباسشویی ال جی WM-M84NW برای شستشوی البسه وجود دارد.
این لباسشویی از کم مصرف‌ترین ماشین لباسشویی با رده مصرف انرژی A+++ می‌باشد.
تکنولوژی Turbo Wash به کار رفته در لباسشویی ال جی مدل M84NW باعث می‌شود تا آب با قدرت زیاد در زمانِ 120 ثانیه بر روی البسه پاشیده شود.
این تکنولوژی منجر شده تا زمانی که برای شستشو لازم است به حداقل رسیده و علاوه بر شستشوی بهتر در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

با وجود همه امکانات و ویژگی‌ها، ممکن است در سیستم هر وسیله برقی اختلالاتی صورت گیرد و دستگاه از کار بیافتد و یا به درستی کار نکند، اما جای نگرانی نیست، تاپ تعمیر به عنوان بزرگترین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی و با داشتن تکنسین‌های مجرب و کارآزموده که توانایی‌های خود را به خوبی به اثبات رسانده‌اند، نگرانی شما را برطرف می‌کنند.
برای تعمیر هرگونه وسایل برقی منازل از جمله تعمیر لباسشویی و دیگر لوازم می‌توانید روی ما حساب کنید.
هدف ما تامین نیاز شما مشتریان عزیز است، با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست