خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی

تاپ تعمیر یکی از نمایندگی های مجاز و قدیمی ارائه دهنده خدمات سرویس موتور و تعمیرات جاروبرقی میباشد که چند سالیست برای راحتی و رفاه شما عزیزان ارائه این خدمات را به صورت در محل و در منزل شما انجام میدهد.

کافیست با یکی از شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد هستیم که برندهای مختلف در تولید لوازم خانگی با کارایی های بیشتر، از یکدیگر سبقت می گیرند. بر همین اساس، جاروبرقی های بسیار متنوعی نیز در بازار موجود هستند که هر یک با سیستم خاصی کار می کنند.

افراد موقع خرید این وسیله خانگی، جوانب مختلفی از جمله هزینه، کیفیت، عمر مفید، خدمات پس از فروش و تعمیر جاروبرقی را در نظر می گیرند. البته هیچ وسیله ای نمی تواند تا ابد عمر کند و بالاخره روزی دچار اشکال یا ایراد خواهد شد.

برای افزایش طول عمر مفید جاروبرقی شما، راهکارهایی وجود دارد که از میان آنها می توان به استفاده صحیح از جارو برقی و همچنین استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی در صورت بروز ایراد اشاره کرد.

تعمیرات جاروبرقی در منزل

نمایندگی و شعب تاپ تعمیر در تهران

تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، پردیس، شمیرانات، شهر ری و ... در سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

شمال تهران

شرق تهران

غرب تهران

جنوب تهران

مرکز تهران

شهر ری

تعمیر جاروبرقی به صورت 100 درصد تضمینی

یکی از خدمات ویژه‌ای که تعمیرکاران جاروبرقی در تعمیر این وسیله می‌توانند ارائه دهند، ضمانت خدمات آنهاست. به این معنی که هرگونه تعمیری که روی جاروبرقی شما انجام شود، به صورت تضمینی است و در صورتی که پس از مدتی با همان مشکل مواجه شدید، می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه مجدد به آن تعمیرکار بسپارید. 

مدت زمان گارانتی تعمیر جاروبرقی معمولا بین شش تا دوازده ماه است. این ضمانت در مورد قطعات نیز می‌باشد و در صورت نیاز به تعویض قطعه، لازم است که تعمیرکار قطعه با کیفیت دیگری را برای جاروبرقی شما استفاده نماید.

مجموعه خدمات تاپ تعمیر، بابت انجام تخصصی خدمات خود، تضمین ۱۰۰ درصدی به شما خواهد داد و این ضمانت نامه تعمیرات جاروبرقی به شما اطمینان می‌دهد که تعمیر دستگاه شما به بهترین شکل توسط تکنسین‌های متخصص و با تجربه‌‌ترین افراد انجام شده است. 

ضمانت خدمات در مجموعه تاپ تعمیر، به این معنی که در صورتی که در بازه زمانی مشخص شده همان خرابی رخ دهد، تعمیرکار بدون دریافت هزینه، دستمزد و هزینه عیب‌ یابی، تعمیر را انجام خواهد داد. بنابراین، می‌توانید با آرامش خاطر از خدمات این مجموعه استفاده کنید و نگرانی درباره خرابی مجدد نداشته باشید.

سرویس جاروبرقی در محل

مجموعه تاپ تعمیر با سابقه‌ای بسیار طولانی در سرویس لوازم خانگی مانند جاروبرقی فعالیت می‌کند. این مجموعه سرویس جاروبرقی شما را با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به حضور در تعمیرگاه، انجام داده و باعث می‌شود که در زمان شما صرفه جویی شود. سرویس جاروبرقی از بروز مشکلات و همچنین نیاز به تعمیرات جاروبرقی جلوگیری می‌کند. 

سرویس جاروبرقی شامل خدماتی مانند تعویض یا شستشوی فیلتر های خارجی و داخلی، تمیز نمودن داخل بدنه در زیر پاکت و استفاده از مکش برای خروج گرد و غبار از درون جارو و موتور می باشد. انجام این موارد می‌تواند به میزان بسیاری از خرابی و در پی آن تعمیر کردن جاروبرقی جلوگیری کند. از دیگر مزایای خدمات تاپ تعمیر در محل عبارتند از:

  • تعمیر جاروبرقی در منزل و عدم نیاز بردن دستگاه به تعمیرگاه و عدم احتمال آسیب به دستگاه در مسیر
  • ارائه خدمات در زمان تعیین شده توسط شما
  • نظارت بر کلیه مراحل تعمیر دستگاه
  • سرعت بالای ارائه خدمات
  • تضمین استفاده از قطعات اصل و اورجینال جهت تمام برندها
  • پشتیبانی 12 ساعته از همه خدمات در 7 روز هفته
  • امکان استعلام قیمت و مذاکره با تعمیرکار پیش از انجام کار
  • امکان پرداخت هزینه تعمیر جاروبرقی پس از اتمام کار
تعمیر جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی ایرانی و خارجی

تعمیرکاران سیار مجموعه تاپ تعمیر دارای تخصص بالایی بوده و بدون آزمون و خطا، سریع و فوری عیب یابی جاروبرقی ایرانی و خارجی را در شهر تهران را انجام می دهند.  بنابراین، مهم نیست که جاروبرقی شما از چه برندی باشد یا چه مشکلی داشته باشد، تعمیرکاران مجاز و ماهر آماده ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در منزل شما هستند. 

استفاده از این خدمات دارای مزایایی از قبیل صرفه‌ جویی در زمان و هزینه و اعتماد به‌ کار نیز می‌باشد. برخی از خدمات تعمیرات جاروبرقی در مجموعه تاپ تعمیر، شامل موارد زیر است:

  • خدمات تعمیر جاروبرقی در شهر تهران
  • تعویض بلبرینگ در جاروبرقی
  • تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی
  • تعویض پروانه موتور جاروبرقی
  • تعمیر و تعویض سیم جمع کن جاروبرقی
  • تعویض کلکتور جاروبرقی
  • تعویض ذغال جاروبرقی
  • تعویض بالشتک جاروبرقی
  • تعمیر برد جاروبرقی
  • تعویض موتور جاروبرقی

بهترین تعمیرگاه جاروبرقی در تهران

مجموعه تاپ تعمیر یکی از مراکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در تهران است و خدمات تعمیرات جاروبرقی را در سراسر تهران ارائه می‌دهد. نیروهای متخصص این مجموعه می‌توانند بسیار سریع، خود را محل شما رسانده و زمان تعمیرات در شهر پر تردد تهران به حداقل ممکن برسانند. 

به احتمال زیاد شما در جستجوی تعمیرگاه جاروبرقی در شهر تهران و در اینترنت به مراکز زیادی برخورد کرده‌ اید. اما مهم‌ترین نکته اعتبار و قابل اطمینان بودن مجموعه تاپ تعمیر است.خدمات ارائه شده در مرکز تاپ تعمیر، همیشه نشانگر اعتبار این مجموعه بوده و آن را تایید می‌کند. 

انواع مدل جاروبرقی شما در تاپ تعمیر به شما با ضمانت مربوطه تحویل داده می‌شود.  همچنین در این مرکز، تعمیرکاران متخصص زیادی در حوزه تعمیر جاروبرقی به فعالیت می‌پردازد و تمامی نقص‌ها را در کمترین زمان تشخیص و رفع می‌کند. در صورت نیاز به تعمیر و رفع مشکلات زیر در جاروبرقی خود می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید:

  1. موتور جاروبرقی سوخته
  2. کم شدن مکش جاروبرقی
  3. شکستگی لوله خرطومی جاروبرقی
  4. جاروبرقی خاک پس می‌دهد
  5. سیم جمع کن خراب شده
  6. صدای موتور جاروبرقی غیر طبیعی است
  7. جاروبرقی روشن نمی‌شود
  8. دکمه‌های روی جاروبرقی گیر کرده اند
  9. سیم برق جارو برقی قطع و وصل می‌شود
  10. کلکتور جاروبرقی شما خراب شده است
  11. جاروبرقی در حال کار، ناگهان خاموش می‌شود.
  12. جاروبرقی در زمان کار، بوی نامطبوعی می‌دهد.

تعمیرکار جاروبرقی مجرب در تهران

امروزه، امکان تعمیر جاروبرقی‌ در محل به عنوان یک خدمت بسیار کاربردی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به سرعت مشکلات جاروبرقی خود را حل کنید و نیازی به انتقال آن به مکان تعمیر ندارید. 

تعمیرکاران جاروبرقی در مجموعه تاپ تعمیر با تجربه و مهارت بالا در بررسی اجزای مختلف جاروبرقی مشغول به کار هستند و می‌توانند به سرعت مشکلات آن را برطرف کنند. اگر جاروبرقی شما با مشکل مواجه شده است، می‌توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. مجموعه تاپ تعمیر، تعمیرکار جاروبرقی را به نقاط مختلف تهران اعزام خواهد کرد.

اعزام تعمیرکاران با سرعت بالا صورت می‌گیرد و خیلی زود در محل مورد نظر برای تعمیر کردن جاروبرقی حاضر می‌شوند. تعمیرات جاروبرقی در محل به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید و برای تعمیر آن هزینه‌های زیادی پرداخت نکنید. 

یکی از مهمترین مزایای اعزام تعمیرکار جاروبرقی در تهران، عدم نیاز شما به خرید قطعات یدکی است. در صورت نیاز به تعویض قطعات یدکی برای تعمیر و سرویس جاروبرقی، این مجموعه، قطعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعمیر جاروبرقی با قطعات اورجینال

به منظور تعمیر و عیب یابی جاروبرقی، باید به این نکته مهم توجه کنیم که هر برند از قطعات منحصر به فردی برای محصولات خود استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود در تعمیرات جاروبرقی، به این امر حساس توجه کنیم. عدم توجه به این مساله ممکن است باعث شود که در بازه‌‌های زمانی کوتاه، هزینه‌های بالایی برای تعمیرات گوناگون جاروبرقی پرداخت کنید. مجموعه معتبر تاپ تعمیر، که یک نمایندگی معتبر برای برندهای ایرانی و خارجی معروف است، تمام تعمیرات را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام می‌دهد. 

علاوه بر تعمیر با قطعات اصلی، این مجموعه امکان سفارش قطعه به صورت جدا را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی، سفارش خود را ثبت کرده و قطعه مورد نظر را در کمترین زمان دریافت نمایید.

تاپ تعمیر و سرویس جاروبرقی در تهران

تاپ تعمیر، به عنوان یکی از تعمیرگاه های مجاز برای تعمیرات انواع جاروبرقی و لوازم خانگی در تهران، می تواند به شما اطمینان دهد که قادر است کلیه ایراداتی که در جاروبرقی شما ایجاد می شود را برطرف سازد.

اگر مشکلی برای جارو برقی خانگی و حتی صنعتی شما پیش آمده، بهترین اقدام این است که از خدمات مراکزی استفاده کنید که کاملاً از تعمیر جاروبرقی با برندهای مختلف سر رشته داشته و مهارت و دانش فنی لازم برای این کار را هم در اختیار دارند.

تعمیر جاروبرقی بوش

تاپ تعمیر با 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع مدل های جاروبرقی بوش تجربه کافی در این زمینه را دارا میباشد و با آموزش افراد مستعد، تعمیرکار حرفه ای جاروبرقی بوش را پرورش میدهد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تاپ تعمیر به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ نیز فعال است و با حضور تعمیرکاران این نمایندگی در منزل و خانه شما کار سرویس و تعمیرات وسیله شما را به بهترین نحوه انجام میدهند.

آموزش تعمیر جاروبرقی

 چه مشکلاتی برای جاروبرقی ایجاد می شود؟

گاهی برخی موارد و مشکلات ایجاد شده در جاروبرقی ها، به صورت جزئی است و شما خودتان می توانید به تنهایی آنها را حل کنید. اما اگر مشکل ایجاد شده خارج از توانایی و تخصص فنی شما بود، اصلا نگران نباشید؛ تاپ تعمیر آماده است تا تعمیر جاروبرقی شما را در منزل به بهترین شکل انجام دهد.

جارو سر و صدای زیادی تولید می کند

به طور کلی همه جاروبرقی ها سروصداهای زیادی دارند، اما اگر این سر و صدا بیش از حد معمول باشد، باید به وجود یک اختلال در آن شک کنید.

اگر با موارد این چنینی مواجه شدید، ابتدا آن را خاموش کرده و سپس بررسی کنید که چه عاملی باعث ایجاد این نویز و سروصدا شده است.

گاهی خرابی در پروانه، بوش و یا بلبرینگ ها موجب ایجاد صدای بلند و غیر عادی در جاروبرقی ها می شوند.

اگر معیوب بودن یکی از این قطعات باعث ایجاد مشکل شده باشد، بهتر است برای تعویض و یا تعمیر آنها به مراکزی مراجعه کنید که می دانید از قطعات اصلی و درجه یک برای دستگاه شما استفاده می کنند، تاپ تعمیر یکی از این مراکز است که با ارائه ضمانت نامه خیال شما را از این بابت راحت میکند.

جارو برقی روشن نمی شود

یکی از مشکلات شایع در اغلب جاروبرقی ها، روشن نشدن آن است.

قبل از آنکه در خود دستگاه به دنبال عیب آن باشید، اتصال دو شاخه را به پریز چک کنید. گاهی امکان دارد خروجی برق در محلی که شما جارو را به آن متصل کرده اید، مشکل داشته باشد.

در این موارد ابتدا عدم ایجاد اختلال در شبکه برق رسانی در منزل را بررسی کنید و اگر به این نتیجه رسیدید که دستگاه جاروبرقی شما دارای مشکل است، بدون آنکه مجددا آن را به برق وصل کنید با تعمیرگاه تاپ تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت جاروبرقی شما  را مثل روز اول تعمیر شود.

جاروبرقی در حین استفاده خاموش می شود

یکی از فناوری های جدیدی که در جاروبرقی ها به کار برده شده است تا بتواند امنیت آن را در هنگام استفاده بالا ببرد، جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن است.

بنابراین اگر در حین استفاده گرمای داخل دستگاه به دمای خاصی برسد، جارو به صورت خودکار خاموش می شود تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری به عمل آید.

در این مواقع ابتدا سعی کنید جاروبرقی خود را خاموش کرده و مدت زمانی را به آن وقت دهید تا دمای داخل دستگاه پایین آید و سپس به ادامه کارتان بپردازید.

اگر خاموش شدن حین کار جاروبرقی به این دلیل نبود نیاز است تا بصورت تخصصی برای عیب یابی آن اقدام شود که مسلما کار یک تعمیرکار حرفه ای جاروبرقی است و نباید خودتان اقدام کنید.

جاروبرقی بوی بدی می دهد

استشمام بوی بد از دستگاه ممکن است به دلیل جمع شدن گرد و غبار در قسمت های مختلف جاروبرقی باشد. در این مواقع تنها کاری که باید انجام دهید تمیز کردن بدنه جارو با استفاده از آب و صابون است.

البته گاهی نیز ممکن است نیاز داشته باشید فیلترها را تعویض کنید. در این صورت حتما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض این قطعه اقدام کنید تا مشکل به طور کامل حل شود.

جاروبرقی بوی سوختگی می دهد

در صورت استشمام بوی سوختگی سعی کنید بلافاصله جارو را خاموش کنید، زیرا این اختلال ممکن است خطراتی با خود به همراه داشته باشد. بعد از این مرحله به سراغ دوشاخه و پریز برق بروید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. اگر دو شاخه، گرمای بیش از حدی دارد سریعا آن را از پریز خارج کنید.

فیلترهای مسدود شده و یا کیسه بیش از حد پر شده نیز می تواند باعث وارد آمدن فشار مضاعف به موتور شده و باعث گرم شدن بیش از حد آن شوند. پس سعی کنید فیلترها را تعویض و یا تمیز کرده و کیسه را نیز تخلیه کنید و سپس در محل خود قرار دهید.

اگر بعد از انجام تمام این مراحل، مشکل هنوز رفع نشده است احتمال وجود آسیب در کابل برق و یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی وجود دارد، در این شرایط با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تاپ تعمیر تماس بگیرید و یا به یکی از شعبه های ما در سراسر شهر تهران مراجعه کنید.

جاروبرقی به هنگام جابه جایی سیم خاموش می شود

اگر با این اختلال رو به رو شدید،  اصلا به آن بی توجهی نکرده و سریعا دو شاخه جارو را از برق خارج کنید. گاهی ممکن است یک شکاف و یا برش کوچک در سیم ایجاد شده و این خود عاملی برای وقوع یک آتش سوزی در منزل شود.

بعد از خاموش کردن جارو برقی حتما برای تعویض سیم اقدام کنید. برای این کار نیز بهتر است به کسانی مراجعه کنید که می توانند مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل کنند. تعمیر جاروبرقی توسط تعمیرکاران مجرب باعث میشود بتوانید مدت زمان طولانی تری از دستگاه خود استفاده کنید.

به هنگام استفاده از جاروبرقی به این نکات توجه کنید

نگهداری از وسایل برقی بسیار مهم است و این چیزی است که تنها چند دقیقه وقت شما را می گیرد اما نتایج این اعمال ساده، می تواند باعث افزایش عمر و عملکرد دستگاه شوند. هرچه این دستگاه تمیز تر باشد مکش نیز بهتر بوده و زودتر می توانید کارهای خود را با استفاده از آن انجام دهید.

  • هر زمان که از جاروبرقی استفاده نمی کنید سیم برق را از پریز جدا کنید. این عمل می تواند از بروز حوادث ناخواسته و خطرناک جلوگیری کند.
  • برای تمیز کردن سطوح مرطوب از جاروبرقی هایی که برای این مورد طراحی و ساخته شده اند استفاده کنید. جمع کردن مایعات با استفاده از جاروبرقی هایی که تنها قرار است مواد خشک را مکش کنند، می تواند باعث آسیب رسانی به دستگاه شده و خطر برق گرفتگی را افزایش دهد.
  • لوله خرطومی جاروبرقی حساس بوده و بهتر است آن را در مکانی امن نگهداری کنید تا دچار آسیب و پارگی نشود.
  • از تمیز کردن مواد سمی و یا موادی که قابلیت اشتعال دارند، خودداری کنید.
  • از برداشتن اشیاء نوک تیز مانند میخ، پیچ و سکه با این دستگاه خودداری نمایید.
  • جاروبرقی را در محیطی قرار دهید که در آن رطوبت وجود نداشته باشد.

سوالات متداول تعمیر جاروبرقی

در بخش زیر میتوانید سوالات متداول و مشکلات رایج در مورد تعمیرات جاروبرقی را مشاهده نمائید و در صورت نبود مشکل شما در بخش زیر با کارشناسان تاپ تعمیر تماس بگیرید.

چرا از درون جاروبرقی بوی سوختگی میاد؟

این مشکل دلایل زیادی میتواند داشته باشد برای مثال پربودن کیسه جاروبرقی میتواند باعث فشار به موتور و نیم سوز شدن و یا سوختن موتور شود.

چرا مکش جاروبرقی کاهش شدیدی داشته؟

این مشکل می تواند در اثر پر بودن کیسه جاروبرقی ایجاد شود که دلیل اول آن این پربودن است اما میتواند به دلیل خرابی موتور هم باشد.

تعمیر جاروبرقی