اگر نیازمند تعمیرات لوازم خانگی بوش هستید کافیست همین الان با شماره 02144164246 و 02177696701 در تماس باشید. (دارای چندین شعبه در سراسر تهران)

پشتیبان تلفنی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد و در صورت نیاز در اسرع وقت تعمیرکار شرکت در محل شما حاضر خواهد شد.

نمایندگی و تعمیرگاه برند بوش

لوازم خانگی بوش آلمان از کیفیت بسیار ممتازی برخوردارند و در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارند. این برند آلمانی به لحاظ استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و متریال قوی در طراحی و تولید لوازم خانگی شهرت جهانی دارد. در همین راستا، تعمیر این لوازم هم دانش و مهارت بالایی را می طلبد.

برند بوش یکی از شناخته شده ترین و خوشنام ترین برند ها در زمینه تولید لوازم برقی و لوازم خانگی و تجهیزات خودرو به شمار می آید. تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت باعث شده محصولات این برند در ایران نیز متقاضیان زیادی داشته باشد و به طبع مانند هر وسیله دیگری این لوازم نیز بعد از یک مدت ممکن است دچاز اشکال و ایراد شوند و نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشند. در ایران برند Bosch صاحب نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش نیست و چندین شرکت امور مربوط به خدمات و سرویس این برند مطرح آلمانی را عهده دار می‌باشند. تعمیرگاه تاپ تعمیر به عنوان یکی از مراکز خدماتی با سابقه در زمینه تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی برند بوش آماده سرویس دهی به همشهریان تهران و حومه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می‌باشد.

ما در تعمیرگاه لوازم خانگی بوش با داشتن کادری مجرب انواع محصولات این برند را مانند: لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی و … را در کمترین زمان عیب یابی و در منزل و محل شما تعمیر میکنیم و این اطمینان را به شما میدهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصلی و اورجینال این برند استفاده خواهیم کرد، به همین دلیل شما ضمانت دریافت بهترین خدمات را خواهید داشت.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در حال حاضر، تعمیر لوازم خانگی بوش توسط مرکز تخصصی تاپ تعمیر با کمترین هزینه انجام می‌شود، زیرا هدف ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم عزیز کشورمان است.

لوازم خانگی بوش

برند بوش در آغاز توسط رابرت بوش که یک مهندس جوان مکانیک بود در سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. رابرت بوش کارگاه اولیه خود را به منظور تولید و تعمیر دستگاه های برقی و طراحی و ساخت لوازم برقی ایجاد کرد. ابتدای کار هم در زمینه تولید با مشکلات و موانع گوناگونی دست به گریبان بود تا اینکه تصمیم به ساخت تجهیزات برق رسانی و تلفن با توجه به ایده هایی که در سفر به آمریکا و آشنایی با ادیسون پیدا کرده بود گرفت و این سر آغازی شد بر سالیان سال نوآوری و ابداع.

برند بوش یکی از برندهایی است که در زمینه های بسیاری از صنایع پیشرو و نوآور بوده و هست از قبیل تولید شمع خودرو، تولید پمپ انژکتور دیزلی، تولید سیستم های ضد قفل خودرو.

در زمینه تولید لوازم خانگی نیز برند بوش یکی از باسابقه ترین ها در جهان به شمار می آید. البته برند بوش همیشه در طول تاریخ پربار خود سعی در نوآوری و ابداع فن آوری های جدید برای لوازم خانگی با کیفیت نموده است. امروزه برند بوش در لوازم خانگی در چندین سایت تولیدی این شرکت واقع در آلمان و ترکیه و برزیل و اسپانیا و لهستان و چین تولید و مونتاژ میگردد.

مزیت های برند بوش

  • بهره گیری از تکنولوژی های انحصاری که توسط خود برند بوش اختراع شده اند
  • زیبایی مثال زدنی در طراحی
  • کیفیت عالی مونتاژ