تعمیر مایکروفر یا مایکروویو در تهران

تعمیر انواع ماکروفر، ماکروویو و سولاردام ایرانی و خارجی در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت توسط کارشناسان مجرب و متخصص تاپ تعمیر در شهر تهران (چندین شعبه)

مایکروفر یا مایکروویو یکی از لوازم خانگی است که امروزه جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده و به یکی از وسایل بسیار کاربردی و لازم در هر آشپزخانه ای تبدیل شده است.

در عصر امروز استفاده از مایکروفر جهت گرم نمودن و پختن غذا به حدی رایج شده که این روش جایگزین تمام روش های پخت به روش سنتی شده است.

در واقع نحوه پخت غذا در این دستگاه به این گونه است که مواد غذایی اشعه مایکروفر را جذب خود می کنند.

مولکول های آب درون مواد در کسری از ثانیه واکنش نشون داده و شروع به لرزش کرده و گرما تولید می شود. بر اثر همین گرما مواد غذایی پخته می شوند.

تعمیر ماکروفر
تعمیر ماکروفر

بهترین تعمیرگاه مایکروفر در تهران

به دلیل گران قیمت بودن مایکروفر، بسیاری از افراد در هنگام بروز خرابی دستگاه، به دنبال یافتن بهترین تعمیرگاه مایکروفر در تهران هستند که با استفاده از تخصص کارشناسان آن مرکز، مشکل دستگاه خود را برطرف کنند.

 

بهترین مرکز تعمیر مایکروفر در تهران ، باید دارای ویژگی های مهم و متعددی باشد. به طور مثال باید امکان تعمیر و یا تعویض قطعات جانبی به شکل رایگان برای مشتری فراهم باشد. علاوه بر این، باید هزینه های تعمیر، طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و با فاکتور رسمی ارائه شود.

 

از سیاست های کاری مرکز خدماتی تاپ تعمیر می توان به مواردی مثل عیب یابی دقیق، به کارگیری افراد متخصص و توانمند در زمینه تعمیرات مایکروفر، ضمانت خدمات، استفاده از بهترین قطعات اورجینال و اصل برای تعمیر، امکان تعمیر یا سرویس همه برند ها و غیره اشاره کرد.

نمایندگی و شعب تاپ تعمیر در تهران

تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، پردیس، شمیرانات، شهر ری و ... در سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

شمال تهران

شرق تهران

غرب تهران

جنوب تهران

مرکز تهران

شهر ری

سرویس ماکروفر

تعمیر مایکروفر در منزل و محل

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در مایکروفر، با مراجعه به تعمیرکار متخصص، می توان آن را به راحتی و به طور اساسی تعمیر کرد. امروزه پیدا کردن متخصصین و کارشناسان در زمینه تعمیرات مایکروفر، کار دشواری نیست. در نمایندگی و تعمیرگاه تاپ تعمیر، این امکان فقط با یک تماس تلفنی و ثبت فرم درخواست، فراهم شده است به طوری که در سریع ترین زمان و در منزل شما، خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهند.


این خدمات با هدف رفع اصولی و استاندارد مشکل، ارائه می شوند. مواردی مانند تعویض لامپ اشعه، تعویض ترانس های ولتاژ، تعویض میکروسوئیچ ها، تعویض خازن و فیوز ولتاژ و غیره از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت تاپ تعمیر در منزل مشتریان است. از مزایای تعمیر مایکروفر در محل، می توان به استفاده از قطعات اصلی در حضور مشتری و نیز کاهش هزینه های ناشی از جا به جایی اشاره کرد.

تعمیر مایکروویو با قطعات اصلی

از آنجایی که تعمیر مایکروفر کار تخصصی و حساسی است، باید این کار توسط متخصص ماهر و قابل اعتماد انجام شود. به طور کلی لازمه تعمیر و یا سرویس مایکروویو، علاوه بر داشتن اطلاعات به روز و کافی، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال است. در غیر این صورت، عمر دستگاه کم خواهد شد و شما مجبور به صرف هزینه، جهت تعمیر و سرویس مایکروفر می شوید.


کارشناسان شرکت تعمیراتی تاپ تعمیر، با داشتن تجربه فراوان در این زمینه، تمامی خدمات مربوط به سرویس مایکروویو را به صورت کاملا تخصصی و با به کارگیری قطعات اصلی و همچنین گارانتی شرکتی، به مشتریان خود ارائه می کنند تا به این ترتیب دستگاه شما عملکرد و راندمان بالایی داشته و سایر قطعات نیز با قطعه تعویض شده سازگار باشند و در نتیجه رضایت بیشتری در زمان استفاده از مایکروفر داشته باشید.

تعمیر مایکروویو

هزینه تعمیر مایکروفر به چه عواملی بستگی دارد؟

مایکروفر ها در انواع مختلف و با قابلیت های متعددی تولید می شوند. علاوه بر این برند های مختلف در تولید مایکروفر، ویژگی های خاص خود را دارند به طور مثال مایکروویو های خارجی، قطعات کمیاب و گران تری نسبت به مدل های ایرانی دارند. هر چند میزان کیفیت نیز در محصولاتی با برند معتبر، به دلیل استفاده از قطعات مرغوب بالاتر است.


با توجه به این تفاوت ها، هزینه تعمیر و سرویس مایکروفر متغیر خواهد بود. منظور از هزینه تعمیر، دستمزد تعمیرکار به اضافه قیمت قطعات تعویض شده است. علاوه بر این موارد، اگر شما از امکاناتی مانند سرویس در محل هم استفاده کرده باشید، هزینه کمی هم بابت ایاب و ذهاب تعمیرکار در نظر گرفته می شود. البته میزان دستمزد تعمیرکار طبق نرخ مصوب اتحادیه است و هزینه ایاب و ذهاب نیز تقریبا نرخ ثابتی دارد.


عامل اصلی تفاوت در میزان هزینه تعمیرات، قیمت قطعات تعویضی است که به نسبت برند و نوع قطعه و کیفیت آن، کم یا زیاد می شود. تمامی این خدمات در شرکت تعمیراتی تاپ تعمیر با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود. کارشناسان شرکت، پس از بازدید دستگاه و عیب یابی دقیق آن، تمامی هزینه های تخمینی را به شما اعلام می کنند تا شما با خیالی آسوده از این خدمات بهره مند شوید.

مراحل تعمیر مایکروفر حرفه ای شامل چه مراحلی است؟

به طور کلی تعمیر مایکروفر، به نوع مشکل پیش آمده و قطعات معیوب بستگی دارد. با توجه به این نکته، مراحل تعمیر مایکروفر را بررسی می کنیم:

  • شناسایی قطعات معیوب: در صورت بروز خرابی و مشکل در مایکروفر، ابتدا باید آن قطعه را پیدا کنید. این کار با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه و یا به کمک یک تعمیرکار مجرب، امکان پذیر است.
  • خاموش کردن مایکروفر: یکی از اقدامات اولیه قبل از هر گونه اقدامی، خاموش کردن دستگاه است که این کار از نظر حفظ ایمنی کاربر و تعمیرکار، اهمیت فراوانی دارد.
  • تعمیر یا تعویض قطعات معیوب: بعد از شناسایی قطعات معیوب باید اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک تعمیرکار حرفه ای در این موارد است.
  • تمیز کردن مایکروفر: پس از انجام تعمیرات لازم، مایکروفر را تمیز کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد. برای این کار می توان از محلول مخصوص تمیز کردن مایکروفر استفاده کرد.
  • تست مایکروفر: پس از تعمیر مایکروفر، عملکرد آن را امتحان کنید تا از رفع مشکل مطمئن شوید. برای این منظور، دستگاه را روشن و خاموش کرده و برنامه های پخت یا یخ زدایی آن را امتحان کنید.

روش انجام خدمات تعمیر مایکروفر یا مایکروویو در تهران

نمایندگی و تعمیرگاه تاپ تعمیر با ۲۵ سال سابقه در زمینه تعمیر مایکروفر یا مایکروویو و انواع لوازم خانگی را به صورت تخصصی و در سریع ترین زمان در محل و منزل شما عیب یابی و تعمیر میکند. قیمت و هزینه ای که برای عیب یابی و تعمیرات پرداخت میکنید، کمترین در بین همکاران و بر اساس تعرفه اصناف میباشد. شما با توجه به اینکه تعمیرات در محل و منزل شما انجام میشود می‌توانید از نزدیک شاهد روند تعمیر مایکروویو باشید.

قبل از اعزام تکنسین و تعمیرکار از شما مشکل و عیب دستگاه پرسیده می‌شود و مشاوران ما سعی می‌کنند با راهنمایی، ایراد دستگاه شما را توسط خودتان برطرف کنند، اگر مشکل به حدی بود که نیاز به تعمیر مایکروفر داشت آن وقت سفارش شما ثبت و در سریعترین زمان از نزدیک ترین شعبه تکنسین مربوطه به منزل شما اعزام می‌شود.

تاریخچه به وجود آمدن اولین مایکروفر

در خلال جنگ جهانی دوم ابتدا مگنترون برای استفاده در رادار در انگلستان اختراع شد و پس از جنگ در سال ۱۹۴۶ دکتر اسپنسر در آمریکا حین تحقیق درباره رادار متوجه شد شکلاتی که درون جیب پیراهن او بود به صورت آب شده تبدیل شده و همین امر باعث تحریک حس کنجکاوی او و تحقیق بیشتر در این زمینه گردید تا سرانجام این تحقیقات منجر به تولید اولین دستگاه مایکروویو تجاری در سال ۱۹۵۴ در آمریکا شد.

تاثیر مایکروویو بر کیفیت غذا چقدر است؟

زمان قرار گرفتن مواد غذایی در برابر گرمای زیاد مایکروفر آنقدر کم است که ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آن ها به نسبت پخت غذا به روش معمولی کمتر از دست می رود. بهترین روش برای پخت کامل غذا این است که مواد غذایی را به تکه های کوچک تر تقسیم نماییم. توصیه می شود مواد غذایی به صورت یخ زده در داخل مایکروفر قرار نگیرند چرا که آب خیلی راحت تر اشعه مایکروفر را به خود جذب می نماید.

مشکلات رایج برای مایکروفر و سولاردوم چیست؟

  • گرم نکردن مایکرویو
  • نچرخیدن سینی کف
  • جرقه زدن داخل کابین
  • عمل نکردن دکمه های لمسی صفحه کلید
  • نویز داشتن بدنه مایکروویو
  • سر و صدا در هنگام گرم کردن
  • و موارد دیگر…

سوالات متداول

در بخش زیر میتوانید سوالات متداول و مشکلات رایج در مورد تعمیر ماکروفر را مشاهده نمائید و در صورت نبود مشکل شما در بخش زیر با کارشناسان تاپ تعمیر تماس بگیرید.

سینی درون مایکرو به درستی نمیچرخد؟ مشکل از چیست؟

این مشکل میتواند از خرابی پنل زیر سینی باشد و یا ممکن است به علت سنگین بودن ظرفی باشد که بر روی سینی مایکرویو قرار داده اید.

مایکرویو من صدای زیادی هنگام کار تولید میکند. چطور میتوان این مشکل را رفع کرد؟

در خصوص ایجاد این مشکل میتوان حدس زد که ممکن است به دلیل قرارگرفتن نادرست سینی درون مایکرو این صدا ایجاد شود اما اگر محل قرارگیری سینی به درستی تنظیم شده باشد ممکن است مشکل در پنل زیر سینی و موتور آن باشد.

تعمیر سولاردام