سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

سخت بودن تعمیر ماشین لباسشویی و مشکلاتی که خرابی آن برای خانواده به وجود می آورد باعث میشود که هیچ یک از افراد خانه حاضر به شنیدن و دیدن خرابی این دستگاه نباشند. تاپ تعمیر نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی در شهر تهران است که با سابقه ای 15 ساله، خدمات سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی را در سریع ترین زمان ممکن در منزل و خانه شما انجام میدهد.

تعمیرات: انواع مدل ها و برندها
ضمانت: 6 ماهه
تعرفه و قیمت: بر اساس نرخ مصوب اتحادیه (بهترین بین رقبا)
محدوده خدمات: سراسر شهر تهران

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی (تمامی برندها) در تمامی محله های شهر تهران، پردیس و شهر ری با ما در ارتباط باشید.

شماره تعمیر کار ماشین لباسشویی در تهران: 09039433133

نمایندگی و شعب تاپ تعمیر در تهران

تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، پردیس، شمیرانات، شهر ری و ... در سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

شمال تهران

شرق تهران

غرب تهران

جنوب تهران

مرکز تهران

شهر ری

چرا تاپ تعمیر را برای تعمیر لباسشویی انتخاب کنیم؟

تاپ تعمیر یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران است.

این شرکت با داشتن تعمیرکاران و کارشناسان متخصص و دوره دیده، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی تاپ تعمیر در اسرع وقت در خانه مشتریان حضور می‌یابد و نسبت به عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اقدام می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی در خانه یکی از مزیت های اصلی نمایندگی تاپ تعمیر در شهر تهران است، ما در همه جای تهران؛ شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شعبه ی فعال داریم، کافیست با یکی از شعب تماس بگیرید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید، سپس تیم پشتیبانی ما از نزدیک ترین شعبه به خانه شما تعمیرکار متخصص را اعزام میکند.

اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکار از قطعات اورجینال و باکیفیتی استفاده می‌کند تا برای مدت‌های طولانی خیال مشتریان را راحت کند.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ما در همه ی مدل ها و برندها (آبسال، پاکشوما، ارج، سامسونگ، دوو، آریستون، آاگ، ال جی، جی پلاس، اسنوا و …)، قدیمی و جدید، دو قلو ، درب از بالا، درب از جلو و … دارای 6 ماه گارانتی است.

تعمیر ماشین لباسشویی

از ویژگی های مهم نمایندگی تاپ تعمیر، تخصص در تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید میباشد، ما تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو رو به خوبی تعمیر لباسشویی ارج قدیمی و یا ماشین لباسشویی سامسونگ مدل جدید انجام میدهیم. تمامی خدمات ما دارای 6 ماه گارانتی و ضمانت نامه کتبی میباشد.

ماشین لباسشویی به دلیل وجود قطعات مهم و حساس و همچنین کارکرد خاص همیشه در معرض خرابی‌های ساده و پیچیده بوده است اما موضوع مهم تعمیر درست این مشکلات است.

استفاده از خدمات یک تعمیرکار باتجربه و قطعات اصلی و مناسب هر دستگاه لباسشویی می‌تواند در حل مشکلات فعلی و جلوگیری از مشکلات آتی بسیار مهم باشد. در ادامه به بررسی مشکلات مهم دستگاه‌های لباسشویی و همچنین نکات مهم در تعمیر آن می‌پردازیم.

چرا تعمیر صحیح ماشین لباسشویی مهم است؟

کار تعمیرات ماشین لباسشویی تخصصی و نیاز به تجربه بالا دارد، قبلا این وسیله ها خیلی ساده بودند و از یک سبد فلزی و یک موتور برای چرخش آن، ساخته می‌شدند اما با پیشرفت تکنولوژی این وسیله نیز تغییرات بسیاری را به خود دید. ساختار پیچیده‌ی دستگاه، هوشمند شدن آن، صفحه نمایش، داشتن چندین برنامه شستشو، قفل کودک و غیره همه این‌ها باعث شده است که امروزه تعمیر ماشین لباسشویی کاری سخت و نیاز به یک فرد مجرب و حرفه‌ای داشته باشد.

نمایندگی مجاز تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران کار تعمیر لباسشویی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد و تکنسین مجرب و متخصص را به محل و منزل شما اعزام می‌کند.

مشکلات رایج لباسشویی و علائم خرابی چیست؟

خرابی ماشین های لباسشویی میتواند علائم متعددی داشته باشد که برخی از مشکلات رایج لباسشویی را در زیر شرح میدهیم:

  • سر و صدای زیاد در هنگام شستن لباس و خشک کردن
  • روشن نشدن دستگاه
  • عدم چرخش صحیح دیگ در هنگام کار
  • خالی و پرکردن آب به شکل نادرست
  • نویز برق روی بدنه دستگاه
  • داغ شدن سریع دستگاه در حین کار
  • نشت آب در حین تخلیه و آب گیری مخزن
  • استشمام بوی سوختگی از ماشین لباسشویی

اگر هر یک از موارد فوق برای دستگاه شما پیش آمد، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تاپ تعمیر تماس حاصل کنید، تا پس از آموزش و راهنمایی شما اگر همچنان مشکل و خرابی پا برجا بود، درخواست شما را ثبت کنند و در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکار را به خانه شما اعزام کنند.

آموزش تعمیر و عیب یابی و راه حل های خانگی برای رفع عیب لباسشویی

در زیر ایرادات و مشکلات رایجی که برای لباسشویی بوجود می آید را بیان میکنیم و راه حل هایی را برای تعمیر و رفع عیب ماشین لباسشویی آموزش میدهیم، البته باید توجه داشته باشید که راه حل های بیان شده برای ایرادات و مشکلات جزئی و ساده است که بعضی از آنها را میتوانید خودتان در خانه رفع کنید، برای مشکلات اساسی باید حتما از تعمیرکار مجرب و متخصص برای تعمیر لباسشویی بهره ببرید.

1) دستگاه روشن نمیشود، ایرادی مهم و اساسی

این یکی از رایج ترین مشکلات برای ماشین لباسشویی است که از دلایل ساده تا سوختن برد دستگاه را شامل میشود. در چنین موقعیتی موارد زیر را بررسی کنید:

1-1) نبودن برق در پریز

راه حل: چک کردن پریز برای اینکه ببینیم برق دارد یا نه. اگر فازمتر دارید میتوانید از آن استفاده کنید در غیر این صورت میتوان از یک وسیله برقی دیگر مانند سشوار برای اطمینان از وجود جریان برق در پریز استفاده کرد.

1-2) خرابی میکروسوئیچ

اگر مشکل از سیم برق و پریز نبود، نشانه ی خوبی نیست زیرا مطمئن میشویم که ایراد از خود دستگاه است، که باید توسط تکنسین حرفه ای به صورت موردی چک و بررسی شود.

1-3) دکمه پاور کار نمیکند

بعضی وقت ها ممکنه ایراد از دکمه پاور (دکمه خاموش و روشن) دستگاه باشد، در این شرایط برق به سیستم وارد نمیشود و دستگاه روشن نمیشود، اگر مدل ماشین لباسشویی قدیمی نباشد به راحتی دکمه پاور قابل تعویض شدن است که میتوانید برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی با شماره های تاپ تعمیر تماس بگیرید.

1-4) خرابی و تعمیر برد ماشین لباسشویی

برد الکتریکی دستگاه یکی از قسمت های مهم و حساس لباسشویی محسوب میشود و ایرادسنجی و بررسی آن کاری تخصصی است که حتما باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود.

اکثر تعمیرکارها کل برد را تعویض میکنند و هزینه زیادی را به مشتری تحمیل میکنند، اما تعمیرکاران ما در تاپ تعمیر تا حد ممکن سعی بر رفع ایراد و تعمیر و تعویض قطعه ی خراب برد، میکنند تا در هزینه ها و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی نیز صرفه جویی شود.

1-5) بسته نشدن درب

یکی از مواردی که باعث میشود لباسشویی روشن نشود، درست بسته نشدن درب است، در این حالت برق در دستگاه هست و چراغ های لباسشویی روشن میشود اما دستگاه روشن نمیشود، در این شرایط واشر و لاستیک درب را بررسی کنید تا چیزی مانع بسته شدن درب نشده باشد و اگر هنوز چراغ قفل درب روشن بود و ماشین لباسشویی روشن نمیشد، احتمالا ایراد از میکروسوئیچ و قفل درب است که باید توسط تکنسین حرفه ای تعمیر شود.

2) تخلیه نکردن آب و تعمیر لباسشویی

این ایراد ممکن است به دلایل مختلفی پیش آید، یکی از این موارد کثیف بودن و گیر کردن مو و موارد دیگه در فیلتر آب لباسشویی است که میتوانید با باز کردن فیلتر (که معمولا در پایین سمت راست دستگاه قرار دارد) و تمیز کردن آن راه تخلیه آب را باز کنید.

اگر آب اصلا تخلیه نمیشود، به احتمال خیلی زیاد ایراد از پمپ آب است که از کار افتاده است، که نیاز به بررسی و تعمیر توسط تعمیرکار دارد.

تاپ تعمیر نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران، بهترین تکنسین ها را برای تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید در اختیار دارد.

3) نچرخیدن دیگ لباسشویی

این مورد دو دلیل عمده دارد:

  • خرابی و کار نکردن موتور
  • پاره شدن تسمه (که این مورد بیشتر در ماشین لباسشویی های قدیمی اتفاق میوفتد، زیرا از تسمه برای اتصال موتور به دیگ استفاده شده است.)

که در هر دو مورد کار تعمیر لباسشویی را باید به فرد مختصص بسپارید و کاری از دست شما بر نمیاد.

4) گرم نکردن آب، لباس ها خوب تمیز نمیشوند

اگر آب داخل ماشین لباسشویی گرم نمیشود، به دلیل خرابی المنت دستگاه است که یا خود المنت دچار مشکل شده است، یا سیم کشی داخلی دستگاه که برق را به المنت نمیرساند، البته ممکن است ایراد از میکروسوئیچ و قسمت فرمان دهنده برد الکتریکی دستگاه نیز باشد.

5) خشک نشدن لباس ها و درخواست برای تعمیر لباسشویی

این یکی از مشکلات رایج و البته آزار دهنده لباسشویی است، اگر بعد از اتمام کار دستگاه و هنگام بیرون آوردن لباس ها متوجه وجود آب در دیگ لباسشویی شدید این مشکل میتواند به دلیل عدم کار کرد درست پمپ باشد.

اما اگر آبی در دیگ نبود ولی باز لباس ها کامل خشک نشده بودند به دلیل کار نکردن دور بالای موتور و اصطلاحا دور خشک کن لباسشویی است که باید بررسی فنی و تخصصی انجام شود.

6) وجود صدای غیر معمول در لباسشویی

این مشکل آزار دهنده دلایل مختلفی دارد که در زیر چند مورد از آنها را بیان میکنیم:

  1. خرابی بلبرینگ دیگ
  2. خرابی دیگ دستگاه و بهم خوردن تراز آن
  3. تنظیم نبودن پایه های دستگاه
  4. گیر کردن جسم خارجی در داخل دیگ
  5. خرابی و یا شل شدن تسمه
  6. شل شدن سنگ تعادل دیگ
  7. برخورد سیم برق به بدنه در هنگام دور بالای موتور

همانطور که مشاهده میکنید برخی از ایرادات لباسشویی را خود شما هم میتوانید بررسی و برطرف کنید اما برخی دیگر نیاز است که حتما یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کند.

بهترین خدمات تعمیرات لباسشویی توسط تعمیرگاه تاپ تعمیر

تعمیر در محل

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

از آنجایی که لباسشویی یک دستگاه پیچیده بوده و جابجایی آن با خطرات زیادی همراه است، تعمیر ماشین لباسشویی در محل بهترین انتخابی است که دارید تا علاوه بر کاهش هزینه ها و دردسر های جابجایی در زمان و انرژی خود نیز صرفه جویی کنید.

اگر به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر و سرویس لباسشویی هستید، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تاپ تعمیر همراه شما خواهد بود. متخصص شرکت تاپ تعمیر قادر است تمام مدل‌های لباسشویی قدیمی و جدید را در منزل تعمیر کرده و مثل روز اول به شما تحویل دهد. 

قطعات اصلی

تعمیر ماشین لباسشویی با قطعات اصلی

گاهی اوقات مشکل به وجود آمده طوریست که با تعمیر برطرف نمیشود و حتما باید قطعه تعویض شود، در چنین مواقعی اهمیت استفاده از قطعات اصلی و اورجینال افزایش می‌یابد. در صورت عدم استفاده از قطعات اورجینال، احتمال آسیب مجدد به دستگاه بیشتر شده و هزینه‌های جانبی هم افزایش می‌یابد.

تمامی قطعاتی که ما در تعمیرگاه لباسشویی تاپ تعمیر برای مشتریان خود استفاده میکنیم، قطعات اصلی بوده و دارای بالاترین کیفیت موجود در بازار ایران است.

تعمیر در سریع ترین زمان

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در سریع‌ترین زمان ممکن

لباسشویی قلب تپنده هر آشپزخانه است. کافی است یک روز لباسشویی نداشته باشید تا به اهمیت آن پی ببرید. به همین دلیل لازم است تا تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

به همین دلیل پس از تماس با یکی از شعب تاپ تعمیر در سراسر شهر تهران و ثبت درخواست خود، متخصص تعمیر لباسشویی در سریع ترین زمان ممکن از نزدیک ترین شعبه به منزل شما اعزام میشود و با تجهیزات مخصوص، عیب یابی ماشین لباسشویی را انجام و مشکل را حل میکند.

تعمیر ماشین لباسشویی با گارانتی

یکی از مهم‌ترین موارد در تعمیر لباسشویی که خیال مشتری را راحت میکند، گارانتی خدمات است. چنانچه تعمیر لباسشویی به صورت اصولی انجام نشده باشد و یا عیب یابی درست صورت نگرفته باشد، ممکن است پس از تعمیر، دستگاه مجدداً دچار مشکل شود، در چنین شرایطی اگر گارانتی خدمات نداشته باشید، مجدداً باید هزینه کنید.

اما تاپ تعمیر علاوه بر استفاده از بهترین تعمیرکاران و اطمینان از کیفیت خدمات خود یک ضمانت نامه و گارانتی 6 ماهه خدمات تاپ تعمیر را هم ارائه میدهد که چنانچه در این مدت زمان دستگاه شما از همان ناحیه قبلی دچار ایراد و اشکال شود، هزینه تعمیر دستگاه رایگان خواهد بود.

انواع لباسشویی

تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

فرقی ندارد که لباسشویی شما از چه برندی است و یا حتی قدیمی است یا جدید، تعمیرکاران تاپ تعمیر به صورت دوره ای آموزش های لازم را برای تعمیر و یا سرویس انواع لباسشویی ایرانی و خارجی دیده اند و به راحتی میتوانند لباسشویی شما را عیب یابی و با تکنیک های جدید تعمیر ماشین لباسشویی، مشکلات را حل کنند.

کمترین هزینه تعمیر

هزینه تعمیر لباسشویی

پیش از تعمیر، بسیاری از افراد در مورد هزینه تعمیر لباسشویی سوال می‌پرسند. هزینه تعمیر به فاکتورهای مختلفی مانند مدل لباسشویی، ایرانی یا خارجی بودن آن، آسیب وارد شده و قطعات مورد نیاز بستگی دارد و تا بررسی و عیب یابی تخصصی انجام نشود قیمت قطعی برای آن نمیشود اعلام کرد.

برای اطلاع از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به صورت حدودی در هنگام ثبت درخواست خدمات، میتوانید از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

بیاموزیم

مقالات مربوط به تعمیر لباسشویی

سوالات متداول در تعمیر ماشین لباسشویی

در بخش زیر میتوانید سوالات متداول در مورد تعمیرات لباسشویی را مشاهده نمائید و در صورت نیاز و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تاپ تعمیر تماس بگیرید.

آیا برای خدمات و تضمین کیفیت تعمیرات لباسشویی گارانتی هم داده میشود؟

- بله تمامی خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی ما دارای ضمانت و گارانتی 6 ماهه از زمان انجام تعمیر میباشد.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی تاپ تعمیر کدام است؟

- شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز در هر کجای تهران که هستید با نزدیک ترین شعبه ما برای تعمیر لباسشویی تماس حاصل کنید.

شعبه شمال تهران: 22863018 | شعبه غرب تهران: 44164247 | شعبه شرق تهران: 77696701 | شعبه مرکز تهران: 66425916

شعبه جنوب و شرق تهران: 33824302 | شعبه شهرک غرب تهران: 88446662 | شعبه شهر ری: 55052957

قیمت و هزینه سرویس و تعمیرات لباسشویی به چه صورت است؟

- ما در تعمیرگاه مجاز تاپ تعمیر مناسب ترین نرخ خدمات را در بین همکاران خود داریم و به علت متفاوت و متنوع بودن مشکلات و خرابی های دستگاه پس از بازدید و بررسی دستگاه هزینه به مشتری اعلام خواهد شد.

کف کردن ماشین لباسشویی

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.