خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار

شاید در نگاه اول تعمیر اجاق گاز کاری راحت به نظر بیاید و فکر کنید که خودتان هم میتوانید از پس آن بر بیاید البته که اگر آدم فنی یا به قول معروف دست به آچاری باشید ممکن است با کمی وقت گذاشتن بتوانید موارد ساده را بر طرف کنید اما برای مشکلات اساسی و مواردی که نیاز به عیب یابی و یا تعویض قطعه دارد، حتما باید از یک تعمیرکار خبره کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تاپ تعمیر آماده است تا برای حل مشکلات انواع اجاق گاز رومیزی و فردار به شما یاری برساند.

خدمات و تعمیرات اجاق گاز فقط در شهر تهران، پردیس، لواسان، بومهن و رودهن انجام میپذیرد و متاسفانه امکان ارائه خدمات به دیگر شهر ها را در حال حاضر نداریم.

تعمیر اجاق گاز

نمایندگی و شعب تاپ تعمیر در تهران

تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، پردیس، شمیرانات، شهر ری و ... در سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

شمال تهران

شرق تهران

غرب تهران

جنوب تهران

مرکز تهران

شهر ری

تعمیر اجاق گاز در محل

اجاق گاز، یکی از لوازم خانگی پرکاربرد می‌باشد که ممکن است به دلیل استفاده مکرر، خراب شده و مشکلاتی پیدا کند. شرکت تاپ تعمیر، خدمات تعمیر اجاق گاز را در محل ارائه می‌دهد. به طوری که شما می‌توانید بدون نیاز به جابجایی اجاق گاز، آن را تعمیر کنید و تمامی خدمات تعمیر اجاق گاز در محل منزل شما انجام می‌شود.

در این سرویس، تعمیرکار قبل از مراجعه به محل، با سفارش‌ دهنده تماس می‌گیرد و اطلاعات بیشتری درباره مشکلات اجاق گاز جمع ‌آوری می‌کند. با توجه به توضیحاتی که سفارش ‌دهنده ارائه می‌دهد، تعمیرکار اجاق گاز در محل، با تجهیزات کامل و با توجه به تجربه و مهارت خود، به محل مراجعه می‌کند و با در نظر گرفتن ایرادات احتمالی، تعمیرات را انجام می‌دهد. برخی از مزایای این سرویس عبارتند از:

۱. هیچ هزینه اضافی به قیمت تعمیرات افزوده نمی‌شود، زیرا در فرآیند تعمیر، اجاق گاز به کارگاه منتقل نمی‌شود.

۲. مدت زمان تعمیر به حداقل می‌رسد، زیرا تعمیرکار وقت خود را فقط به تعمیر همان اجاق گازی که درخواست شده، اختصاص می‌دهد.

۳. تعویض قطعات در حضور سفارش‌ دهنده انجام شده و برگه گارانتی معتبر به او تحویل داده می‌شود.

تعمیرگاه اجاق گاز در تهران

ما در مجموعه تخصصی و فنی تاپ تعمیر، در سراسر استان و مناطق 22 گانه تهران، با استفاده از تکنسین‌های ماهر و قطعات اورجینال، تعمیر اجاق گاز را انجام می‌دهیم. خدمات ما شامل گارانتی معتبر و فاکتور رسمی می‌باشد. ما در این مجموعه به واسطه برخورداری از سرویس کاران سیار و متعددمان در سراسر تهران، تعمیرکارانی را که تخصص در تعمیر اجاق‌های گازی رومیزی، صفحه‌ای، شیشه‌ای، فر یا توکار (مبله) و ... دارند، را به شما اختصاص می‌دهیم. 

بنابراین با توجه به برند و مشکل اجاق گاز شما، ما بهترین تکنسین را برای شما انتخاب می‌کنیم تا تجربه‌ بهتری را داشته باشید. بعد از ثبت مشخصات و مشکل اجاق گاز شما در این مرکز، شما می‌توانید مراحل خدمات را بررسی کنید. برای استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز، فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی باید به درستی در محل تعبیه شده و با رعایت فاصله‌های استاندارد در کابینت نصب شود. عملکرد گاز رومیزی معمولا به دلیل عدم رعایت نکات فنی و استاندارد نصب مشکل دارد. اگر با مشکلاتی در کارکرد اجاق گاز رومیزی خود مواجه هستید، می‌توانید از تعمیرکار گاز رومیزی خواهش کنید تا اتصالات و درزبندی آن را به دقت بررسی نماید. تعمیر اجاق گاز رومیزی توسط تعمیرکاران ما در مجموعه تاپ تعمیر انجام می‌شود.

ما انواع گاز صفحه‌ای (شیشه‌ای، استیل و چدن) را به‌ صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس می‌کنیم. همچنین، تعویض صفحه شیشه‌ای شکسته و ترک‌ خورده نیز جزء خدمات ما می‌باشد. برای تعویض شیشه اجاق گاز، ما از محصولات اصلی برند اجاق گاز تعمیری با گارانتی معتبر استفاده می‌کنیم.

اگر توان حرارتی اجاق گاز رومیزی شما کمتر از حد معمول است، تیم تعمیرکاران ما راهکارهای فنی برای رفع این مشکل دارند و می‌توانند به شما کمک کنند. از مزایای تعمیر گاز رومیزی توسط مجموعه فنی تاپ تعمیر موارد زیر می‌باشد:

  1. قیمت‌ منصفانه در هزینه تعمیر اجاق گاز و فر گاز مطابق با نرخ تعیین‌ شده از طرف نهادهای نظارتی
  2. برآورد هزینه تخمینی پیش از اقدام برای تعمیرات اجاق گاز و تعمیرات فر گاز
  3. انعطاف در تعیین زمان تعمیرات اجاق گاز و فر گاز
  4. برخورداری از تعمیرکاران و متخصصان با سالها تجربه
  5. برخورداری از متخصصان فنی که به صورت مداوم در دوره‌های آموزشی، علم و دانش خود را به روز می‌کنند
  6. رتبه اول در تعمیرات اجاق گاز و فر گاز در تهران
  7. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نظیر فندک، مشعل و …. در زمان تعویض قطعات
  8. گارانتی بلند مدت جهت خدمات ارائه شده

تعمیرات اجاق گاز با قطعات اصلی

تیم تعمیرات تاپ تعمیر با استفاده از متخصصان حرفه‌ای و قطعات اورجینال، خدمات تعمیر اجاق گاز ایرانی و برندهای داخلی را با سرعت بالا ارائه می‌دهند. همچنین، تعهد ما در تعمیرات اجاق گازهای فردار خارجی از جمله اجاق گاز ایتالیایی و سایر برندهای خارجی، استفاده از قطعات اصلی است.

در صورتی که دسترسی به قطعات اورجینال مقدور نباشد، تعمیرکاران ما با اطلاع شما، از بهترین قطعات با کیفیت که با سیستم اجاق گاز سازگاری دارند، استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما به شما این است که بعد از ثبت درخواست، با تکنسین مربوطه مذاکره کنید و با توضیح کامل مشکلات اجاق گاز خود، قیمت تعمیرات، هزینه تعویض شیشه اجاق گاز، تعمیر فر گاز و سایر خدمات را به طور دقیق استعلام کنید.

تعمیر اجاق گاز فردار

تعمیرات اجاق گاز فردار به دلیل محبوبیت آن در خانه‌های ایرانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر اجاق گاز فردار شما با مشکلاتی مواجه شده است، بهتر است آن را به تخصصی‌ترین تعمیرکاران بسپارید تا به طور حرفه‌ای و با استفاده از قطعات اصلی، مشکلات آن را برطرف کنند. بخش فر در اجاق گاز می‌تواند به علت‌های مختلفی دچار مشکل گردد.

به عنوان مثال فر و یا شعله آن در زمان استفاده، ناگهان خاموش شود و یا شیشه اجاق دچار شکستگی شده باشد و مواردی مشابه این برای اجاق گاز فر دار شما به وجود آید. در این صورت نیاز است که تعمیر کردن اجاق گاز را به یک متخصص کاربلد بسپارید. تعمیر اجاق گاز ایرانی و برندهای داخلی به علت دسترسی به قطعات اصلی و اورجینال، در اولین فرصت به وسیله متخصصان مجموعه تاپ تعمیر انجام می‌شود.

علاوه بر این تعهد تیم تاپ تعمیر در خصوص تعمیر انواع اجاق گازهای فردار خارجی مثل تعمیرات اجاق گاز ایتالیایی و یا هر مدل اجاق گاز خارجی دیگر، از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌نماید. چنانچه در مواقعی دسترسی به قطعات اورجینال و اصل میسر نباشد، با اطلاع‌ رسانی به فرد سفارش دهنده، متخصصان و تعمیرکاران تاپ تعمیر از با کیفیت‌ترین و بهترین قطعاتی که سازگاری لازم را با سیستم اجاق گاز تعمیری داشته باشد، استفاده خواهند کرد.

سرویس اجاق گاز در کمترین زمان ممکن

اگر چه گاهی اوقات به نظر می‌آید که اجاق گاز شما مشکلی ندارد، اما به دلیل حساسیت بالا و خطراتی که ممکن است به همراه داشته باشد، بهتر است هر چند وقت یک بار، سرویس شود. در سرویس اجاق گاز، توسط کارشناسان مجموعه تاپ تعمیر، کلیه قطعات آن بررسی می‌شود. این وسیله کاربردی در صورتی که به درستی کار نکند، ممکن است باعث بروز مشکلات زیادی شود.

به غیر از مشکلات فنی، ممکن است مشکلات ایمنی نیز در این وسیله به وجود آید که می‌تواند منجر به وقوع حوادث ناگوار و خسارات جبران ناپذیر جسمانی و مالی گردد. به همین دلیل، تعمیر و خدمات دهی به موقع و با استفاده از تخصص کارشناسان مجموعه ای معتبر و با سابقه مانند مرکز تاپ تعمیر بسیار حائز اهمیت است.
تخصص ما در تعمیر اجاق گاز رومیزی و فر گاز، به ما این امکان را می‌دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل، به سرعت و با دقت بالا آن را تعمیر کنیم و تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات به جای جایگزینی آن‌ها انجام دهیم.

بهترین تعمیرکار اجاق گاز در تهران

برای دریافت خدمات بهترین تعمیرکار اجاق گاز، می‌توانید به مجموعه تاپ تعمیر مراجعه کنید. این مجموعه ارائه دهنده خدمات با کیفیت و مطمئن در تعمیرات اجاق گاز می‌باشد. با ثبت سفارش در این مجموعه، شما می‌توانید مطمئن باشید که هرگونه خرابی به سرعت و با کمترین هزینه ممکن تعمیر خواهد شد و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می‌شود.

خدمات تاپ تعمیر به محصول یا برند خاصی محدود نیست و شما می‌توانید هر نوع خرابی و مشکل اجاق گاز خود را به تعمیرکاران تاپ تعمیر بسپارید.
تمامی نیروهای خدماتی و متخصص این مجموعه از فیلترهای سختگیرانه‌ای عبور می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که سفارش ‌دهندگان تحت هیچ شرایطی آسیب مادی و معنوی نخواهند دید.

تکنسین‌های تاپ تعمیر برای تائید صلاحیت حرفه‌ای و مهارت شغلی خود، گواهی‌های آموزشی معتبر ارائه می‌دهند.
برای برخی از سرویس‌های حساس که عدم مهارت می‌تواند به خسارت جانی منجر شود، تکنسین‌ها موظف به گذراندن دوره‌های آموزشی خاصی هستند. سرویس و تعمیر اجاق گاز نیز یکی از این سرویس‌های حساس و خطرناک است.
احراز صلاحیت اخلاقی تکنسین‌ها نیز از مقررات مهم تاپ تعمیر است. همه نیروهای فعال در این مجموعه باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را به مدیریت ارائه دهند تا مجوز فعالیت آن‌ها صادر شود.

مراحل تعمیر اجاق گاز حرفه ای

مراحل تعمیر و سرویس اجاق گاز حرفه‌ای بستگی به نوع مشکل و خرابی دارد. زیرا مهارت و تجربه فنی فرد یا تکنسینی که تعمیر را انجام می‌دهد، نقش مهمی در موفقیت و سرعت تعمیر دارد. همچنین، در صورت لزوم، ممکن است نیاز به سفارش قطعات جدید یا مشورت با تکنسین‌های دیگر نیز وجود داشته باشد. اما در کل، مراحل عمومی تعمیر اجاق گاز حرفه‌ای عبارتند از:

تشخیص مشکل

ابتدا باید مشکل را تشخیص داد. ممکن است برخی از قطعات اجاق گاز با خرابی مواجه شدند یا مشکل در سیستم گازرسانی وجود داشته باشد.

تعویض قطعات

اگر مشکل در قطعات اجاق گاز باشد، قطعات خراب را باید تعویض کرد. این قطعات ممکن است شامل سوپاپ‌ها، باتری‌ها، برنجک‌ها و سایر قطعات مربوط به سیستم گاز باشد.

تعمیر سیستم گاز

اگر مشکل در سیستم گاز باشد، باید سیستم گاز را تعمیر کرد که این شامل بررسی و تعمیر لوله‌ها، شیرها و سایر قطعات مربوط به سیستم گاز است.

تست و بررسی

بعد از تعمیرات، باید اجاق گاز را تست کرد تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. در این مرحله باید فشار گاز، عملکرد سوپاپ‌ها و سایر قطعات بررسی گردد.

تمیز کردن و نگهداری

در انتها، باید اجاق گاز را تمیز کرده و به نگهداری صحیح آن توجه نمود. این شامل پاکسازی قطعات، تعویض فیلترها و تمیز کردن سطح بیرونی اجاق گاز است.

هزینه تعمیر اجاق گاز چگونه محاسبه می شود؟

در ابتدا بهتر است بدانید که برای تعمیر اجاق گاز و رفع ایرادات آن، اعتماد کردن به یک تیم متخصص و حرفه‌ای ضروری است. از این رو صرف هزینه کم‌تر ممکن است باعث کاهش کیفیت خدمات تعمیر شود. از طرفی اگر بخواهید خودتان دست به کار شوید احتمالا خسارات جبران ناپذیری به بار آورده و مجبور می‌شوید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید.

در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم با عوامل موثر بر هزینه تعمیر اجاق گاز آشنا شوید تا با پرداخت هزینه‌ای مناسب، بهترین خدمات را دریافت کنید.

در گام اول باید بدانید که نوع خرابی و خدمات مورد نیاز شما بر قیمت تعمیر اجاق گاز تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال هزینه تعمیرات زمانی که اجاق گاز شما رومیزی است و باید ترموکوپل آن تعویض شود با زمانی که اجاق گاز شما فردار است متفاوت است.

از طرفی ممکن است شعله اجاق گاز نیاز به تنظیم داشته باشد یا شیشه اجاق گاز بخواهد تعویض شود. با توجه به این نکته نوع خدمات ارائه شده تا حد زیادی بر هزینه‌های تعمیر انواع اجاق گاز تاثیر دارد. مدل اجاق، نوع برند یا شرکت سازنده، ایرانی یا خارجی بودن و خرید قطعات یدکی نیز از جمله عوامل موثر بر هزینه تعمیر انواع اجاق گاز است.

در ادامه مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه تعمیر اجاق گاز در تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

علت خرابی و منشا آن

بعضی مواقع یک مشکل کوچک اما اساسی باعث خرابی اجاق گاز و از کار افتادن دستگاه می‌شود. در بعضی مواقع نیز باید تایم زیادی اختصاص داده شود تا مشکل اجاق برطرف شود. در این شرایط برای تعمیر اجاق گاز باید هزینه بیش‌تری هم پرداخت شود.

میزان خرابی

به کارگیری اجاق گاز خراب باعث می‌شود تا سایر قطعات به مرور خراب شوند. از این رو جلوگیری از گسترده شدن مشکل و تعمیر یا تعویض قطعه خراب باید به موقع صورت بگیرد.

تعویض یا تعمیر قطعه

در صورتی که قطعات مهم دستگاه سوخته یا از کار افتاده شوند، تعویض آن‌ها ضروری است. در غیر این صورت تعمیر قطعه می‌تواند کافی باشد و هزینه‌های شما را کاهش دهد. نوع قطعه نیز مهم است و هزینه جایگزینی و نصب به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

مدل و برند اجاق گاز

برخی مدل‌های اجاق گاز مجهز به تکنولوژی پیچیده‌تری هستند و برخی با داشتن ساختار ساده راحت تعمیر می‌شوند. با توجه به سطح دشواری تعمیر، مدل اجاق گاز، برند سازنده و تهیه قطعات فابریک و اورجینال هزینه‌های تعمیر متفاوت است.

مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین تعمیرکار اجاق گاز

بهترین تعمیرکار اجاق گاز با داشتن تخصص و مهارت کافی می‌تواند در مدت زمانی کوتاه و بدون بروز مشکل اجاق گاز شما را تعمیر کند. همچنین از تجهیزات مخصوص استفاده می‌کند و کاملا مجهز است به همین دلیل تمامی مراحل تعمیرات در محل و منزل شما انجام میشود.

بهترین تعمیرکار اجاق گاز توانایی تعمیر انواع برند در انواع مدل را دارد و از قطعات اصلی استفاده می‌کند. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال هزینه بیش‌تری دارد؛ اما باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

خدمات تعمیر اجاق گاز در تاپ تعمیر

تاپ تعمیر با داشتن یک تیم حرفه ای و متخصص سرعت زیادی در خدمات رسانی دارد و به مشتریان عزیز خدمات مشاوره ارائه می‌دهد. این تعمیرگاه با داشتن بالاترین سطح خدمات، آماده تعمیر انواع مدل های مختلف اجاق گاز از جمله رومیزی و فردار است‌. همچنین با دریافت هزینه مناسب، به صورت تخصصی انواع اجاق گاز و قطعات آن را در محل و منزل شما تعمیر یا تعویض می‌کند.

این تعمیرگاه تکنسین‌های خود را به محل می‌رساند و از پشتیبانی گسترده ای برخوردار است. از این رو یک مرکز ایده آل برای ثبت درخواست‌های تعمیر اجاق گاز در تهران است. تاپ تعمیر امکان تعمیر اجاق های صفحه ای، رومیزی، پیلوت و… را فراهم کرده و خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • تعویض شیشه اجاق گاز
  • تعویض یا تعمیر ترموکوپل
  • تنظیم شعله اجاق گازهای رومیزی
  • تعمیر ترموستات، فندک، مشعل و…

خرابی های نیازمند تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار

  • بوی گاز به مشام می رسد اما شعله اجاق روشن نمی شود.
  • فندک گاز کار نمی کند.
  • فندک سالم است اما شعله روشن نمی شود.
  • داغی بیش از اندازه فر یا ضربه، باعث شکستگی شیشه فر شده است.
  • قطعات سیستم داخلی، مانند برد، بوبین و ترموکوپل دچار مشکل شده اند.

آموزش تعمیر اجاق گاز

اجاق گازها خود در انواع مختلفی از جمله: اجاق گاز مبله و فردار، گاز رومیزی و صفحه‌ای تولید می‌شوند. خرابی آن به معنای مختل شدن بخشی از زندگی است. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات آن پرداخته ایم:

خاموش شدن پیلوت گاز

متداول‌ترین ایرادی که ممکن است در مورد این دستگاه بروز پیدا کند، خاموش شدن پیلوت اجاق گاز است. بروز این مشکل دو علت عمده دارد؛ اولین علت کمبود گازی است که باید به پیلوت برسد که می‌بایست شعله پیلوت به درستی تنظیم شود. دومین علت می‌تواند ناشی از حجم زیاد هوای وارد شده به مخلوط کن باشد. بستن محفظه مخلوط کن می‌تواند راه حل این مشکل باشد.

جرقه نزدن اجاق گاز

در صورتی که اجاق گاز جرقه نمی‌زند باید بخش‌های کلید، ترانس یا ولوم جرقه را بررسی کنید. در صورت معیوب بودن هر کدام از این قسمت‌ها، اجاق گاز جرقه نمی‌زند. البته ممکن است این مشکل به دلیل قطع شدن سیم ها نیز رخ دهد.

بلند بودن شعله مشعل اجاق گاز

در این شرایط احتمال زیاد بودن میزان گاز همراه با هوا وجود دارد. کم کردن گاز و هوا می‌تواند به برطرف کردن این مشکل کمک کند.

دیر روشن شدن شعله‌های اجاق گاز

در این شرایط ترموکوپل، سیم یا بوبین باید بررسی شود و در صورت نیاز تعویض شود.

زرد سوختن شعله اجاق گاز

اگر شعله اجاق گاز شما زرد می‌سوزد باید صفحه مخلوط کن اجاق را کمی باز کنید تا نسبت هوای موجود در مخلوط کافی شود.

مشکل در روشن نشدن فر گاز

یکی از مشکلاتی که برای اغلب اجاق گازهای فردار به وجود می‌آید، روشن نشد فر است. این مشکل می‌تواند ناشی از نرسیدن گاز به قسمت فر و خرابی شیر گاز مربوطه باشد و یا ترموکوپل دچار مشکل شده است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

مشکل در دود کردن شعله‌های گاز

در برخی مواقع ممکن است از شعله‌های اجاق دود بلند شود. این مشکل به دلیل وجود مقدار زیاد گاز در مخلوط گاز و هوا می‌باشد که می‌تواند منجر به دود کردن شعله‌ها شود. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود که مقدار گاز را با استفاده از تنگ کردن نازل کاهش داد.

مشکل در روشن نشدن مشعل‌های اجاق گاز

روشن نشدن مشعل‌ها یکی از مشکلاتی است که می‌تواند کارایی اجاق گاز را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت وجود مشکل در سوراخ‌های مشعل، شعله اجاق گاز رومیزی روشن نمی‌شود. در این شرایط احتمال مسدود بودن سوراخ‌های مشعل یا پیلوت وجود دارد. تمیز کردن پیلوت با برس یا تعمیر این بخش می‌تواند به روشن شدن شعله‌های اجاق گاز کمک کند و اگر نازل پیلوت یا مشعل مسدود باشد می‌توان با استفاده از یک سوزن یا میله نازک آن را تمیز کرد.

عدم ثبات فر در درجه تنظیم شده

در صورت تنظیم نادرست ترموستات، فر گاز در درجه‌ای که تنظیم شده، حفظ نمی شود. برای تعمیر اجاق گاز فردار باید ترموستات مورد آزمایش قرار گرفته و تنظیم شود.

حرارت نامیزان شعله پخش کن

در صورت وجود ایراد در ژیگلور، هوای اجاق یا سوراخ های شعله پخش کن، شعله های یکسان نیستند و حرارت نامیزان پخش میشود. 

نکات مهم در نگهداری مناسب اجاق گاز

با یادگیری نکات مربوط به نگهداری صحیح از این وسیله می‌توان تا حد زیادی از بروز مشکل و نیاز به تعمیر اجاق گاز جلوگیری کرد و حداکثر بهره‌وری را از آن انتظار داشت.

1. محل قرارگیری اجاق گاز

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این وسیله باید موردتوجه قرار گیرد، محل قرارگیری آن در آشپزخانه است. توصیه می‌شود که برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از انتشار گاز در فضای آشپزخانه، حتی‌الامکان گاز از پنجره دور نگه داشته شود. همچنین قرار دادن یخچال و اجاق در کنار هم به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چرا که گرمای ناشی از آن می‌تواند باعث بروز خرابی در یخچال شود.

2. مراقبت و نگهداری از صفحه اجاق

برای این کار لازم است تا از سرریز غذا بر روی گاز و شعله‌ها جلوگیری شود. با این کار می‌توان مانع از نفوذ مواد به داخل مشعل و پیلوت شد. همچنین بهتر است پس از هر بار استفاده از اجاق روی صفحه آن تمیز شود. این کار سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد.

3. سرویس دوره‌ای توسط نمایندگی

اجاق گاز نیز مانند هر وسیله دیگر نیاز به چک و سرویس دوره‌ای دارد. بر این اساس لازم است تا بر مبنای دستور العمل سازنده هر چند مدت یکبار نسبت به سرویس آن اقدام کرد. این امر طول عمر محصول را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

4. استفاده از پاک‌کننده‌های مخصوص

یکی از نکاتی که لازم است در مورد اجاق گازها مورد توجه قرار گیرد، استفاده از پاک کننده‌هایی است که به طور خاص برای آن تهیه می‌شود. استفاده از مواد طبیعی مثل سرکه و جوش شیرین نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

اجاق گاز ممکن است به علت عدم گرم شدن المنت، روشن نشدن فندک، عدم کارکرد تایمر و … دچار تغییراتی در عملکرد شود و نتواند به درستی کار کند. با توجه به اهمیت تعمیر اجاق گاز، انتخاب یک تعمیرگاه معتبر و اعتماد به یک تیم حرفه ای و متخصص ضرورت دارد. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در اجاق گاز خود از طریق شماره گیری تلفن نزدیک‌ترین نمایندگی تاپ تعمیر نزدیک به منزل خود، از متخصصین ما کمک بگیرید.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز

در بخش زیر میتوانید سوالات متداول و مشکلات رایج را مشاهده نمائید و در صورت نبود مشکل شما در بخش زیر با کارشناسان تاپ تعمیر تماس بگیرید.

هزینه تعمیر اجاق گاز در تاپ تعمیر چگونه محاسبه میشود؟

هزینه تعمیرات انواع اجاق گاز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و بر اساس نوع مشکل و خرابی، نوع اجاق گاز، اجرت تعمیر و اگر نیاز به قطعه ای باشد، هزینه قطعات به کار رفته + هزینه ایاب و ذهاب تعیین میگردد.

تعمیر اجاق گاز در محل انجام میشود؟

بله، تمامی خدمات ما در تاپ تعمیر به صورت تعمیر در محل است و نگرانی بابت جابجایی دستگاه نداشته باشید.

اجاق گاز صفحه ای