تعمیر ماکروفر سامسونگ در منزل شما، توسط بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران با استفاده از قطعات فابریک و اصلی و همچنین با نازلترین قیمت، یکی از افتخارات مجموعه تاپ تعمیر میباشد، ما با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، شمال تهران، شرق، غرب، جنوب و مرکز و حتی در شهرهای اطراف مانند رودهن، بومهن، پردیس، و شهر ری، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

روش های پخت و پز در آشپزخانه دیگر مانند گذشته نیست و با ورود کالاهای جدید به منازل، این مورد نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. یکی از راه های مدرن برای پخت و پز مواد غذایی، استفاده از ماکروفر یا مایکروویو است.

ما در این متن قصد داریم چند نکته کاربردی در رابطه با تعمیر ماکروفر سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت لزوم بدانید باید چه کاری انجام دهید.

مشکلات نیازمند تعمیر در ماکروفر سامسونگ

آشنایی با این نکات می تواند به شما کمک کند تا در هنگام بروز مشکل، بهترین راه حل را انتخاب نمایید.

1. مایکروفر سامسونگ روشن نمی شود

قبل از آنکه تصور کنید مشکلات فنی در این بین وجود دارد، ابتدا چک کنید که آیا دستگاه به برق متصل است یا خیر. متخصصان تاپ تعمیر توصیه می کنند اگر دو شاخه داخل پریز برق وجود دارد، یک بار آن را خارج کرده، از نظر سلامت چک کنید و سپس آن را مجددا وارد پریز برق کنید. در این موارد شما باید به دنبال یک آسیب و یا قطع شدن سیم هایی باشید که به دو شاخه دستگاهتان وارد شده است.

دومین نکته ای که باید آن را بررسی کنید، درب و لولای آن است. گاهی اوقات بسته نشدن کامل درب می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود. درب مایکروفر سامسونگ شما باید به راحتی در قفل مربوطه خود چفت شده و در آن فیکس شود و در این بین هیچ مانعی مانند ذرات مواد غذایی و غیره نباید وجود داشته باشند.

در صورتی که مشکل با هیچ یک از راه های بالا حل نشد، با تاپ تعمیر، تعمیرگاه ماکروفر سامسونگ تماس بگیرید و از آنها برای حل کردن مشکلتان یاری و کمک بخواهید.

2. دکمه های روی صفحه کلید کار نمی کند

کار نکردن دکمه های روی صفحه کلید مشکل دیگری است که ممکن است با آن مواجه شوید. گاهی اوقات این موضوع با از کار افتادن یک دکمه شروع شده و با گذشت زمان تمام دکمه ها نیز دچار مشکل شده و از کار می افتند.

راه حلی که این مواقع میتوانید از آن استفاده کنید، تمیز کردن صفحه کلید با یک پارچه و مواد تمیز کننده است. ممکن است صفحه کلید در اثر تماس با مواد غذایی به مرور زمان آلوده و کثیف شده و این امر باعث از کار افتادن دکمه ها شود. سعی کنید دکمه ها را به آرامی تمیز کنید تا بتوانید دستگاه را مجددا به کار بیندازید.

البته توجه داشته باشید که قبل از تمیز کردن صفحه کلید، دستگاه را از برق بکشید. عدم انجام این کار می توانند باعث خاموش و روشن شدن بی مورد دستگاه شما شود و احتمال بروز آسیب را بالا ببرد.

قطع شدن اتصال صفحه کلید و صفحه کنترل نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود. اگر ایراد به وجود آمده ناشی از این اختلال باشد، با فشار دادن صفحه کلید می توانید این موضوع را حل کنید.

چنانچه با تمام اقداماتی که در فوق ذکر شد مشکلتان حل نشد، کافی است با تاپ تعمیر تماس بگیرید.

ما در تعمیرگاه مجاز تاپ تعمیر، تمام تلاش و توان خود را به کار می بریم تا مایکروفر سامسونگ شما بدون عیب و نقص های به وجود آمده دوباره به سرجای خود در آشپرخانه تان بازگردد.

3. تکمیل نشدن فرایند پخت غذا

مشکل دیگری که ممکن است خرابی ماکروفر را موجب شود، عدم تکمیل فرآیند غذا و یا طولانی شدن آن است. این اختلال ممکن است در اثر ایجاد خرابی در قطعات مختلف باشد و تشخیص و حل آن نیز تنها توسط متخصصان تاپ تعمیر امکان پذیر خواهد بود.

این دسته مشکلات، بسیار فنی و تخصصی محسوب می شوند و شما حتی اگر اطلاعات کمی در این زمینه داشته باشید نیز نخواهید توانست عیب ایجاد شده را متوجه شده و آن را حل کنید.

جدای از آنکه دانش کم افراد می تواند عیب دستگاه را برطرف نکند، مشکلات دیگری مانند برق گرفتگی نیز ممکن است در این بین به وجود آید. پس برای حفظ جان خود و افزایش عمر دستگاه از تعمیر خودسرانه این وسیله برقی به شدت پرهیز کنید و کار را به دست افرادی بسپارید که با تعمیر فنی و صحیح دستگاه، عملکرد خود را تضمین می کنند.

4. ایجاد جرقه در هنگام پخت و پز

مواردی زیادی وجود دارند که می توانند باعث ایجاد جرقه در هنگام پخت و پز در مایکروفر سامسونگ شوند. یکی از عواملی که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود، کثیف شدن ماکروفر است. شاید برایتان خنده دار به نظر آید اما این مساله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند عمر دستگاه شما را کوتاه کند. پس سعی کنید حداقل هفته ای یک بار دستگاهتان را تمیز کنید تا از بروز مسائل این چنینی پیشگیری به عمل آورید.

عامل دیگری که می تواند بر روی ایجاد این مشکل تاثیر داشته باشد، کار کردن ترانسفورماتور با ولتاژ بالاست. اگر این دستگاه با ولتاژ بالا کار کند ممکن است باعث ایجاد جرقه در آن شود.

5. ماکروفر سامسونگ غذا را بیش از حد خشک کرده است

راهکار که می توانید آن را در پیش بگیرید، استفاده از برنامه های دیگر پخت و پز است. معمولا دستگاه های ماکروفر سامسونگ دارای چندین برنامه هستند و شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و غذای خود را به کمک آن طبخ نمایید.

6. دستگاه روشن خاموش میشود

اگر دستگاه را راه اندازی کرده اما بعد از گذشت چند دقیقه متوجه شدید که به صورت خودکار خاموش شده است، احتمال دارد یکی از قطعات زیر با مشکل مواجه شده باشد:

  • سوئیچ درب
  • صفحه کلید
  • صفحه کنترل اصلی
  • محافظ حرارتی
  • ترموستات

اگر با خاموش و روشن کردن مجدد ماکروفر سامسونگ، مشکل حل نشد با تاپ تعمیر، تعمیرگاه ماکروفر سامسونگ، تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. مشکلات این چنینی در دستگاه باید توسط کارشناسان خبره حل شوند و شما باید دستگاه خود را به دست افرادی بسپارید که در زمینه تعمیر ماکروفر سامسونگ تجربه و تخصص لازم را دارند.

اگر از برندهای دیگر این دستگاه استفاده میکنید، نگران نباشید ما در زمینه تعمیر انواع ماکروفر از هر برندی تخصص لازم را دارا میباشیم.

7. صفحه چرخان نمی چرخد

اگر صفحه چرخان ماکروفر سامسونگ شما چرخش نداشت، ممکن است به دلیل وجود یک مانع در آن باشد. ابتدا درب دستگاه را باز کرده و وجود و یا عدم وجود این مانع را بررسی کنید و سپس به سراغ اقدامات بعدی بروید.

اگر مانعی در چرخش مشاهده نکردید، کلید مربوط به چرخش صفحه چرخان را نیز مورد بازررسی قرار دهید. گاهی این کلید ممکن است دچار اختلال شده و نیاز باشد آن را تعویض کنید.

اگر این مورد هم نبود احتمالا موتور صفحه دچار مشکل شده است که حتما باید تعمیرکار متخصص به سراغ دستگاه بیاید.

8. لامپ روشن نمی شود

گاهی ممکن است با باز کردن درب مایکروفر سامسونگ، لامپ دستگاه همزمان روشن نشود. در این شرایط ابتدا سالم بودن لامپ را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

گاهی اوقات نیز ممکن است سوکت لامپ دچار خرابی و عیب شده باشد. اگر از نظر فنی توانایی لازم را دارید، سعی کنید با تعویض سوکت، مشکل را حل کنید. در غیر این صورت با تاپ تعمیر، تعمیرگاه ماکروفر سامسونگ، تماس بگیرید تا آنها در اسرع وقت خود را به شما رسانده و عیب ایجاد شده را برطرف نمایند.

تاپ تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، در اسرع وقت کار تعمیر ماکروفر سامسونگ شما را انجام خواهد داد.

9. به هنگام پخت غذا از مایکروفر سامسونگ دود بلند می شود

این اختلال ممکن است به دلیل جرقه زدن، یا روشن کردن مایکروفر سامسونگ به صورت خالی باشد. در صورت مشاهده این مورد، به سرعت دستگاه را از برق خارج شده و با متخصصان تعمیر مایکروفر سامسونگ تماس بگیرید.

10. ماکروفر سامسونگ خود به خود شروع به کار می کند

یکی از مواردی که ممکن است باعث شروع به کار خود به خودی مایکروفر سامسونگ شود، ایجاد اختلال و عیب در صفحه کنترل اصلی است. این مورد، از جمله مواردی است که باید توسط افراد متخصص در زمینه تعمیر و رفع عیب مایکروفر سامسونگ انجام شود و افراد عادی قادر به حل این مشکل نیستند. ما توصیه می کنیم با تعمیرگاه مایکروفر سامسونگ، تاپ تعمیر، تماس بگیرید و در مورد عیب مذکور، با آنها صحبت کرده و یک راه حل صحیح و درست درخواست کنید.

11. صدای بلندی از دستگاه به گوش می رسد

علت ایجاد سر و صدای زیاد توسط مایکروفر سامسونگ ممکن است به دلیل وجود اختلال در موتور باشد. در این مواقع موتور دستگاه باید توسط متخصصان تعمیر مایکروفر سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از مراکز معتبر و متخصص در این زمینه، تاپ تعمیر است که تمام دغدغه و توان خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل شما در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن حل کند.